Jump to content

Ooops...

2Sharp

Recommended Posts

Jag kan inte vara speciellt smart jag inte...

Kan någon vänlig själ förklara för mig hur man får med "smileys" i sitt inlägg? Jag klickar på "Klickbara Smileys" men inte tusan syns det några i mitt inlägg ändå.

Nu provar jag en glad gubbe:

Hände det något?

(Jag har läst Hjälpen men den hjälpte inte ens mig)

testa att skriv ex :+D  (utan plustecken), då skall det bli en sånhär :D det måste dock vara mellanrum till text..

klarar du det så får du en sådanhär av mig. :thumbs: (:+thumbs+: (utan plustecken))

annars blir det :shaun (:+shaun (utan plustecken))

jo, man skall skriva thumbs, men utan mellanslag...

om du tittar precis under rutan där du skriver in texten så finns det en liten knapp där det står "Emoticons", om man klickar på den kommer det upp en ruta där koderna står...

:notify

..asså  ta  musen för den över den smiley du vill ha titta längst nere i fönstret så dyker adressen upp för hyperlänken där kan du urskilja vad som behövs skriva.

det står tex:  

java script:emoticon(':blabla´)    alltså  :blabla  ..skriv inte med fnutt fnutt  bara "kolon" och "notify"  tex

Tips nr 2: är  tryck på genvägen "Emotions"  strax under text rutan.

Inte kör dom omkring med armerade bomber på detta sättet :0

Så det kan inte ha varit någon större fara, och skall inte lbföraren ha utskällningen som åkte för tidigt? ;)

Inte kör dom omkring med armerade bomber på detta sättet :0

Så det kan inte ha varit någon större fara, och skall inte lbföraren ha utskällningen som åkte för tidigt? ;)

Nä, jag tror att du har helt rätt, men.. jag hade ändå sketet i byx... :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...