Jump to content

Varning

TeLu

Recommended Posts

Polisen går nu ut med en varning till alla män som frekvent besöker nattklubbar eller krogar att vara vaksamma när de blir bjudna på drinkar av kvinnor.

Kvinnor använder nämligen en "date rape" drog kallad "öl" för att

kunna slå till mot intet ont anande män.

Denna drog kommer i flytande form och finns tillgänglig nästan överallt.

"Öl" används av kvinnor för att enklare övertala hjälplösa manliga offer att följa med dem hem.

Kvinnor behöver bara övertala en man att konsumera ett antal av dessa "öl" och sedan fråga honom om han vill följa med hem för lite oskyldig sex,

en enkelteknik som lämnar de flesta män oförmögna att tacka nej.

Efter ett flertal "öl", kommer män till och med att ha sex med oattraktiva kvinnor.

Effekterna av drogen är att män vaknar dagen efter med ett dåligt minne av natten,en hemsk huvudvärk och en svag känsla av att "nått hemskt har inträffat".

Vissa män med extrem otur blir av med hela sitt livs besparingar i en fälla kallad "förhållande".

I extrema fall har kvinnor ertappats med att fånga oskyldiga män under en lägre tid genom en bluff kallad "äktenskap".

Tydligen är män mycket mer mottagliga för denna typ av "bluffar" så fort "öl" serveras.

Skicka vidare denna varning till dina närmaste manliga vänner.

Har du eller någon man du känner fallit offer för denna hemska drog och de hemska kvinnor som utnyttjar den,så finns det mannliga supportorganisationer i varje svensk stad där ni kan diskutera de hemska detaljerna av ditt möte med dessa rovdjurslystna kvinnor på ett öppet sätt med likasinnade män.

Vissa män med extrem otur blir av med hela sitt livs besparingar i en fälla kallad "förhållande".

I extrema fall har kvinnor ertappats med att fånga oskyldiga män under en lägre tid genom en bluff kallad "äktenskap".

Housewife Charged In Sex-For-Security Scam

http://www.theonion.com/news/index.php?issue=4127&n=2

Guest J-Star
är det något jag missat eller är det bara någon som driver med dom som faktiskt blivit drogade?

jävla dum text anser jag

Jag brukar vara den som först snappar upp potentiellt "offensive" skämt... men denna passerar helt mitt filter. Det är för mig i alla fall uppenbart att den inte driver med sexbrottsoffer.

/J

är det något jag missat eller är det bara någon som driver med dom som faktiskt blivit drogade?

jävla dum text anser jag

Jag påstår att texten är skriven med största allvar, det finns all anledning för oss karlar att se upp.

Vad brukar man säga?: "jag har aldrig gått till sängs med en ful kvinna - däremot vaknat upp med en del."

:uuh:

edit: stavar ju som en kratta..

Guest J-Star

Varför förutsätter alla att sex med en snygg kvinna = bra sex och att sex med en inte lika snygg kvinna = dåligt sex? Vad farao gör ni egentligen när ni har intimt umgänge killar? Placerar kvinnan på sängen, ber dem porr-posera och sedan sätter er och låter fröken höger göra jobbet medan ni leker att ni läser "vuxen"-tidning?

/J

Varför förutsätter alla att sex med en snygg kvinna = bra sex och att sex med en inte lika snygg kvinna = dåligt sex? Vad farao gör ni egentligen när ni har intimt umgänge killar? Placerar kvinnan på sängen, ber dem porr-posera och sedan sätter er och låter fröken höger göra jobbet medan ni leker att ni läser "vuxen"-tidning?

/J

Sambandet ligger väl i att:

Ful kvinna = många öl = dålig prestation (från mannens sida)

Snygg kvinna = ingen öl = bra prestation (från mannens sida)

:tveka:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...