Akan 40/48 Posted June 1, 2005 Report Share Posted June 1, 2005 Rykten har börjat gå att någon blivit skadad i Liberia. Någon mer än jag som hört ryktena i korridoren? Har inte läst i svensk press att några strider skulle förekommit! Ni som är där ner kanske kan berätta... Hoppas det gått bra bara - Akan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vanadis Posted June 1, 2005 Report Share Posted June 1, 2005 Och vilken substans anser du att det är det i detta rykte? Vilka "korridorer" syftar du på? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Born Posted June 2, 2005 Report Share Posted June 2, 2005 Läst dagböcker, kollat IA03/LA03s hemsida, letat som en tok, ringt en vän. Har inte hört ett ord om någon som skulle vara skadad, snarare liggsår eller solbränna som skulle kunna skada någon. B) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dronten Posted June 2, 2005 Report Share Posted June 2, 2005 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,652949,00.html Det kanske är det här som fått rykten och gissningar att ta vid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Akan 40/48 Posted June 2, 2005 Author Report Share Posted June 2, 2005 Är inte helt pantad! ;) Nog kan jag skilja på konflikter och områden. Nej det skall tydligen röra sig om vådaskott motvarande! Hoppas bara att det är rykten men ville kolla med er här, ni brukar ju ha koll... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted June 2, 2005 Forumsledning Report Share Posted June 2, 2005 ..här brukar vi ändå tala om vad vi har för källa INNAN vi sprider något. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arune Posted June 3, 2005 Report Share Posted June 3, 2005 Det gick av ett vådaskott för någon månad sen, Kulspruta 90. Ingen allvarligt skadad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
canis Posted June 3, 2005 Report Share Posted June 3, 2005 Det gick av ett vådaskott för någon månad sen, Kulspruta 90. Ingen allvarligt skadad. Jag hoppas att man skall tolka det där som att ÌNGEN blev skadad, på något sätt... (?) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arune Posted June 5, 2005 Report Share Posted June 5, 2005 Se om jag lyckas posta idag då: wellfaredatorer... Na, hörselskador, förhoppningsvis inget bestående. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts