Jump to content

MacGyver DVD-box

109 Eken

Recommended Posts

Äntligen! Det är dags att börja anlägga hockeyfrilla och damma av den schweiziska armékniven för nu släpps en box med allas vår antivåld hjälte MacGyver. Nostalgi! :blink: Träningen slutade 1900 och MacGyver började 1910 *Minns* :lol:

Själv så hade jag fotbollsträning vid 20.00, så det brukade vara så att man missade en tjugo minuter =/ Men det blir till att spara pengar nu då så man kan införskaffa sig detta guldkorn i vardagen

Jag kom i håg att det började tidigare, runt 15:00. Sen har jag ett minne av att cykla hem fort som tusan och käka Gorby's piroger och kolla på MacGyver

Det var på kanal 5... mycket senare.... ;) vi snackar SVT

annars hear hear... Mcgyver ägde min ungdom...

Jag kom i håg att det började tidigare, runt 15:00. Sen har jag ett minne av att cykla hem fort som tusan och käka Gorby's piroger och kolla på MacGyver

Amen.

Vi kanske börjar bli gamla? *Börjar gagga* "Jag minns det som igår, då hade vi minsann bara två TV-kanaler och vi var nöjda med det!" :lala:

MacGyver, är inte det killen som gör en handgranat av ett batteri genom att kortsluta det?

Nämn något han inte fixar att trixa till.

Engagera sig i Schlager-hysterin?

Genmlita et av SVT sänt 3h program om den europeiska trädgårdstomtens historia och betydelse?

macgyver.jpg

Killen ser ju direkt ond ut.

Och sanningen skall väl fram den, om ni inte redan listat ut den, jag har bara sett 5 min av MacGyver :worthy:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...