109 Eken Posted May 25, 2005 Report Share Posted May 25, 2005 Äntligen! Det är dags att börja anlägga hockeyfrilla och damma av den schweiziska armékniven för nu släpps en box med allas vår antivåld hjälte MacGyver. Nostalgi! Träningen slutade 1900 och MacGyver började 1910 *Minns* Link to comment Share on other sites More sharing options...
simon Posted May 25, 2005 Report Share Posted May 25, 2005 Fan, ett allvarligt måste-ha! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Posted May 25, 2005 Report Share Posted May 25, 2005 Som SyTe är det ju nästan brottsligt att inte införskaffa den, när pengar finns så... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindeberg Posted May 25, 2005 Report Share Posted May 25, 2005 Träningen slutade 1900 och MacGyver började 1910 *Minns* Har exakt samma minne. Spooky. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meradan Posted May 26, 2005 Report Share Posted May 26, 2005 Själv så hade jag fotbollsträning vid 20.00, så det brukade vara så att man missade en tjugo minuter =/ Men det blir till att spara pengar nu då så man kan införskaffa sig detta guldkorn i vardagen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper86 Posted May 27, 2005 Report Share Posted May 27, 2005 Jag kom i håg att det började tidigare, runt 15:00. Sen har jag ett minne av att cykla hem fort som tusan och käka Gorby's piroger och kolla på MacGyver Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Dahlberg Posted May 27, 2005 Report Share Posted May 27, 2005 Jag kom i håg att det började tidigare, runt 15:00. Sen har jag ett minne av att cykla hem fort som tusan och käka Gorby's piroger och kolla på MacGyver Det var på kanal 5... mycket senare.... ;) vi snackar SVT annars hear hear... Mcgyver ägde min ungdom... Link to comment Share on other sites More sharing options...
simon Posted May 27, 2005 Report Share Posted May 27, 2005 Jag kom i håg att det började tidigare, runt 15:00. Sen har jag ett minne av att cykla hem fort som tusan och käka Gorby's piroger och kolla på MacGyver Det var på kanal 5... mycket senare.... ;) vi snackar SVT annars hear hear... Mcgyver ägde min ungdom... Amen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
109 Eken Posted May 27, 2005 Author Report Share Posted May 27, 2005 Jag kom i håg att det började tidigare, runt 15:00. Sen har jag ett minne av att cykla hem fort som tusan och käka Gorby's piroger och kolla på MacGyver Det var på kanal 5... mycket senare.... ;) vi snackar SVT annars hear hear... Mcgyver ägde min ungdom... Vi kanske börjar bli gamla? *Börjar gagga* "Jag minns det som igår, då hade vi minsann bara två TV-kanaler och vi var nöjda med det!" Link to comment Share on other sites More sharing options...
109 Eken Posted May 27, 2005 Author Report Share Posted May 27, 2005 Äsch, dubbelskott. Klantigt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nestor Posted May 27, 2005 Report Share Posted May 27, 2005 MacGyver, är inte det killen som gör en handgranat av ett batteri genom att kortsluta det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
drmagoo Posted May 27, 2005 Report Share Posted May 27, 2005 MacGyver, är inte det killen som gör en handgranat av ett batteri genom att kortsluta det? + en svets av en gammal cykel, stoppa ett syraläkage med lite choklad och mycke mycke mer magoo MacGuyver Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nestor Posted May 27, 2005 Report Share Posted May 27, 2005 MacGyver = Mänsklig Leatherman Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindeberg Posted May 27, 2005 Report Share Posted May 27, 2005 MacGyver, är inte det killen som gör en handgranat av ett batteri genom att kortsluta det? Nämn något han inte fixar att trixa till. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nestor Posted May 27, 2005 Report Share Posted May 27, 2005 MacGyver, är inte det killen som gör en handgranat av ett batteri genom att kortsluta det? Nämn något han inte fixar att trixa till. Engagera sig i Schlager-hysterin? Genmlita et av SVT sänt 3h program om den europeiska trädgårdstomtens historia och betydelse? Killen ser ju direkt ond ut. Och sanningen skall väl fram den, om ni inte redan listat ut den, jag har bara sett 5 min av MacGyver Link to comment Share on other sites More sharing options...
gislemark Posted June 1, 2005 Report Share Posted June 1, 2005 MacGyver- Killen som kan bygga en radio av en kaktus och joxa ihop ett flygplan av ett tuggummi på en pisskvart. MacGyver for President Link to comment Share on other sites More sharing options...
King Kill Posted June 1, 2005 Report Share Posted June 1, 2005 Jag tippar på att Pat och Selma i The Simpsons redan har förhandsbokat varsin ex ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.