RaVeN Posted January 21, 2005 Report Posted January 21, 2005 vet inte riktigt hur jag ska söka om denna redan finns men om såp är fallet kan BLÅGUL mer än gärna raddera denna. http://www.home.no/mornmorn/erki.html
Lockwed Posted January 22, 2005 Report Posted January 22, 2005 Den var bra men den här tycker iaf jag är bra mycket roligare http://mbnet.fi/pslayer/pingu.wmv Pingu vs cptrucken B)
trinity Posted January 25, 2005 Report Posted January 25, 2005 höll på att skratta på mig ..Meeen visar dom sånt på barnkanalen..
breach Posted January 25, 2005 Report Posted January 25, 2005 nja så otroligt rolig var den väl endå inte.
BlackIce Posted January 25, 2005 Report Posted January 25, 2005 Hahaha Har alltid undrat vad dom säger, nu vet jag!
Steken Posted January 25, 2005 Report Posted January 25, 2005 Skrattar mig alltid medvetslös till dom där, så underbart roliga.
Magister R Posted January 25, 2005 Report Posted January 25, 2005 Sanslöst kul. :lol: Ola Hm... Språkbruket i avsnitten kanske inte är sådär jätteanpassat till begreppet "en officer och gentleman"... Fast vad vet jag...
Animal Posted January 27, 2005 Report Posted January 27, 2005 Ytterligare en Pingu-snutt... http://hem.bredband.net/b222223/p.wmv
trinity Posted January 27, 2005 Report Posted January 27, 2005 Rösterna påminner om Linus på linjen som gick på den statliga televisionen för länge sen. Var säket någon öststats-grej, fast Pingu e ju mycket roligare.
Uttern Posted January 28, 2005 Report Posted January 28, 2005 Ytterligare en Pingu-snutt... http://hem.bredband.net/b222223/p.wmv Tycker nog att den första var roligare. Här är det lite väl mycket fula ord och "CP" som känns onödiga och felplacerade. Ska man skoja och använda sig av fördomar och fula ord mm ska det vara med glimten i ögat. Ola
Flamdämpare Posted January 28, 2005 Report Posted January 28, 2005 Delar en del av min fritid med barn som har multipelhandikapp, Att använda barnprogram för att på deras handikapp roa sig är svinigt rent ut sagt. Jag har lite högre förväntningar på de som på något sätt är kopplade till FM. Barnen är fantastiska och ger både värme och glädje, Hoppas bara inte att jag ska behöva förklara varför militärer (som många av dom ser upp till) tittar på sånt här.
Uttern Posted January 28, 2005 Report Posted January 28, 2005 Delar en del av min fritid med barn som har multipelhandikapp, Att använda barnprogram för att på deras handikapp roa sig är svinigt rent ut sagt. Jag har lite högre förväntningar på de som på något sätt är kopplade till FM. Barnen är fantastiska och ger både värme och glädje, Hoppas bara inte att jag ska behöva förklara varför militärer (som många av dom ser upp till) tittar på sånt här. Du ska nog inte förklara. Det är inte meningen att barn ska se dessa, precis som annan barnförbjuden film. Jag hade inte förstått dem överhuvudtaget när jag var barn. Tvärtom hade jag tagit illa vid mig. Men filmerna vänder sig inte till barn. (Inte i dessa skick i varje fall). Men som jag tidigare skrivit så håller jag med till viss del. Det är på gränsen.... Ola
madog Posted January 28, 2005 Report Posted January 28, 2005 Det finns inget man inte kan skämta om. Någon blir förbannad och någon skrattar. Skadeglädjen är den enda sanna glädjen. Jag är för sjuk humor. I humorns värd kan man aldrig sjunka för lågt. I värkligheten däremot...
Danne Posted January 28, 2005 Report Posted January 28, 2005 Det finns inget man inte kan skämta om. Någon blir förbannad och någon skrattar. Skadeglädjen är den enda sanna glädjen. Jag är för sjuk humor. I humorns värd kan man aldrig sjunka för lågt. I värkligheten däremot... Jo ,men du kanske kan utveckla din intelligens och bli mer mogen med åldern, ge inte upp än. Ta en panodil mot värken, hjälper oftast.
madog Posted January 28, 2005 Report Posted January 28, 2005 Det finns inget man inte kan skämta om. Någon blir förbannad och någon skrattar. Skadeglädjen är den enda sanna glädjen. Jag är för sjuk humor. I humorns värd kan man aldrig sjunka för lågt. I värkligheten däremot... Jo ,men du kanske kan utveckla din intelligens och bli mer mogen med åldern, ge inte upp än. Ta en panodil mot värken, hjälper oftast. Asså, jag skämtade. Ber om ursäkt om jag inte gjorde mig tydlig nog. :P
trinity Posted January 29, 2005 Report Posted January 29, 2005 Det finns inget man inte kan skämta om. Någon blir förbannad och någon skrattar. Skadeglädjen är den enda sanna glädjen. Jag är för sjuk humor. I humorns värd kan man aldrig sjunka för lågt. I värkligheten däremot... Jo ,men du kanske kan utveckla din intelligens och bli mer mogen med åldern, ge inte upp än. Ta en panodil mot värken, hjälper oftast. Mel Brooks har en ganska skön inställning till humorn, han skulle nog säkert uppskatta filmen. Underbara filmer de flesta "det våras för"..
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.