lanrezac Posted January 8, 2005 Report Posted January 8, 2005 Lite mera OT, men det påstås att C var först i världen med att förbjuda rökning i offentliga byggnader.
heiho Posted January 14, 2005 Author Report Posted January 14, 2005 Och här kommer svaren: Kandidat 1. Franklin D Roosevelt. Kandidat 2. Winston Churchill. Kandidat 3. Adolf Hitler. Vilka slutsatser kan vi dra av detta?? Tyck gärna till! Fundera också över vilket värde vi lägger på det vi ser/läser/hör när vi bedömmer andra!
Ragulin Posted January 15, 2005 Report Posted January 15, 2005 Jag röstade på kandidat C med utgångspunkt från Heiho:s meritförteckning, men spontant kan jag tycka att kandidat B hade varit ett tänkbart alternativ förstås. Jag tycker inte att opiumpipan och halpannan whisky ligger honom i fatet alls. Att han sover långt in på dagen gör mig inget heller... ;) Alt B ger kanske DUC mer utrymme att styra verksamheten på sin nivå utan att någon är där med rumpepillefingrarna och lägger sig i. Jag litar inte på någon över Kn tjänsteställning av princip. Kandidat A är fullkomligt otänkbar. En libertin helt utan moral och skrupler går fetbort.
Guest järv Posted February 17, 2005 Report Posted February 17, 2005 Har du någon källa för ovanstående? Om det stämmer, så är det i mina ögon enbart bra att han gjorde något bra, med tanke på allt dåligt han gjorde. Peter Englund om djurskyddet i tredje riket
Hammurabi Posted February 17, 2005 Report Posted February 17, 2005 Vilka slutsatser kan vi dra av detta??Tyck gärna till! Att det är lätt att lura folk med kuggfrågor. Genom att beskriva tre egenskaper hos vilken person som helst kan man få denne att framstå precis som man själv vill. Detta är ju självklart. Alltså har vi inte lärt oss nånting. (inte jag iaf) Skulle tro att de som endast gjort värnplikt röstade på C, samt att de som tjänstgjort i US röstade på B.
Kulsprutejojjo Posted March 9, 2005 Report Posted March 9, 2005 Vem fanken vill ha ett fyllo som chef??? Det är ju hjärndött! Isåfall är ju Kandidat C bäst, eftersom han har iallafall en gnista diciplin!
Hammurabi Posted March 10, 2005 Report Posted March 10, 2005 Vem fanken vill ha ett fyllo som chef??? Det är ju hjärndött! Isåfall är ju Kandidat C bäst, eftersom han har iallafall en gnista diciplin! Tack för att du förtydligar min teori! 1 poäng till Hammurabi!! Fortsätt rösta pojkar och flickor! Har du förresten sett vem C var i verkligheten? Ingen mysfarbror direkt. Läs hela tråden så får du svaret.
Limp Posted March 10, 2005 Report Posted March 10, 2005 Vilka slutsatser kan vi dra av detta?? Tyck gärna till! Att det är lätt att lura folk med kuggfrågor. Genom att beskriva tre egenskaper hos vilken person som helst kan man få denne att framstå precis som man själv vill. Detta är ju självklart. Alltså har vi inte lärt oss nånting. (inte jag iaf) Se till folks profiler på forumet?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.