ollevarm Posted August 7, 2004 Report Posted August 7, 2004 http://www.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1...4_640__,00.html
Foxtrot Lima Posted August 7, 2004 Report Posted August 7, 2004 Aaah...Eilert Pilarm. Den coolaste snubben som finns va. ;) Minns att jag gjorde en hyfsad imitation av honom i gymnasiet när jag skulle ha en redovisning på engelskan. Ogillades av min lärare, men mina klasskamrater gav den tummen upp. Min förebild har slutat... Hälsningar, Foxtrot Lima
ThornBjorn Posted August 7, 2004 Report Posted August 7, 2004 Ska sanningen fram så...var han ju inte särskilt bra...
The Swede Posted August 7, 2004 Report Posted August 7, 2004 Ska sanningen fram så...var han ju inte särskilt bra... Nä, men jävligt speciell
Stefan F Posted August 8, 2004 Report Posted August 8, 2004 Han var faktiskt så urbota dålig, att det blev bra. Bra som i underhållande/roligt, inte bra som i vacker sång. Frågan är bara - var han så där usel med flit, eller trodde han själv att han sjöng bra?
Snabeldraken Posted August 8, 2004 Report Posted August 8, 2004 Vad jag hört så hade Eilert cancer som fick han att tänka mkt och kom fram till att han ville göra vad han tyckte om, oavsett hur det lät och så blev det ;)
SSN Posted August 8, 2004 Report Posted August 8, 2004 Äntligen tål inte karln än mindre hans sång....lite OT men Eilert "upptäcktes" i den lokala puben där jag bor....så jag kanske hade kunnat stoppat det ;)
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.