Jump to content

WW2 spel. vilket??

SuperSandman

Recommended Posts

Posted

Såg nån reklam lr recention om ett ww2-spel i stuk med call of duty och battlefield 1942. det började med bombningen av pearl harbour om jag inte missminner mig.. nån som vet vilket det kan vara? :D

Posted

Det jag kan tänka mig är "Medal of Honor - Rising Sun" till Playstation 2, men är inte speciellt nytt. Tror det funnits nästan ett halvår nu(?).

Mig veterligt kom det aldrig ut på PC. Kanske det är det som hänt nu?

Posted
Det jag kan tänka mig är "Medal of Honor - Rising Sun" till Playstation 2, men är inte speciellt nytt. Tror det funnits nästan ett halvår nu(?).

Mig veterligt kom det aldrig ut på PC. Kanske det är det som hänt nu?

njaa. finns det inte fler uppföljare till BF förutom vietnam?

det kanske var det.. fan i sånna falll :P verkade skoj :D

Posted
Lite OT men ni bara måste prova modden Forgotten Hope till battlefield. Betydligt mindre arkad än BF.

Länk

kanske ska skaffa BF till och börja med :D är alla andra moddar, eller är det helt nya spel som kommit på vägen? är det som operation flashpoint som har femtielva moddar?

Posted

Det finns minst femtioelva moddar till BF.

:D

Men dom flesta är till skillnad från OPF riktigt bra.

Posted
Såg nån reklam lr recention om ett ww2-spel i stuk med call of duty och battlefield 1942. det började med bombningen av pearl harbour om jag inte missminner mig.. nån som vet vilket det kan vara? :lala:

Medal of honor - Pacific assault kan det ha varit, kommer till PC.

http://www.eagames.com/official/moh/pacifi...ult/us/home.jsp

verkar lovande.. tack :rockon:

Posted

medal of honor är "one man army" skitspel där man (nästan) kan spränga en pansarvagn med en colt .45 eller ensam ta ut ett helt slagskepp.. riktiga skitspel med realism nere i botten, iof behöver man inte vara ute efter realism men det är iaf vad jag gillar :lala:

Slutgnällt, spela och ha kul B)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...