SuperSandman Posted July 25, 2004 Report Posted July 25, 2004 Såg nån reklam lr recention om ett ww2-spel i stuk med call of duty och battlefield 1942. det började med bombningen av pearl harbour om jag inte missminner mig.. nån som vet vilket det kan vara?
Stefan F Posted July 25, 2004 Report Posted July 25, 2004 Det jag kan tänka mig är "Medal of Honor - Rising Sun" till Playstation 2, men är inte speciellt nytt. Tror det funnits nästan ett halvår nu(?). Mig veterligt kom det aldrig ut på PC. Kanske det är det som hänt nu?
SuperSandman Posted July 25, 2004 Author Report Posted July 25, 2004 Det jag kan tänka mig är "Medal of Honor - Rising Sun" till Playstation 2, men är inte speciellt nytt. Tror det funnits nästan ett halvår nu(?).Mig veterligt kom det aldrig ut på PC. Kanske det är det som hänt nu? njaa. finns det inte fler uppföljare till BF förutom vietnam? det kanske var det.. fan i sånna falll :P verkade skoj
Monikander Posted July 25, 2004 Report Posted July 25, 2004 Lite OT men ni bara måste prova modden Forgotten Hope till battlefield. Betydligt mindre arkad än BF. Länk
SuperSandman Posted July 25, 2004 Author Report Posted July 25, 2004 Lite OT men ni bara måste prova modden Forgotten Hope till battlefield. Betydligt mindre arkad än BF. Länk kanske ska skaffa BF till och börja med är alla andra moddar, eller är det helt nya spel som kommit på vägen? är det som operation flashpoint som har femtielva moddar?
dxl Posted July 25, 2004 Report Posted July 25, 2004 Det finns minst femtioelva moddar till BF. Men dom flesta är till skillnad från OPF riktigt bra.
ThornBjorn Posted July 26, 2004 Report Posted July 26, 2004 Såg nån reklam lr recention om ett ww2-spel i stuk med call of duty och battlefield 1942. det började med bombningen av pearl harbour om jag inte missminner mig.. nån som vet vilket det kan vara? Medal of honor - Pacific assault kan det ha varit, kommer till PC. http://www.eagames.com/official/moh/pacifi...ult/us/home.jsp
Fade Posted July 26, 2004 Report Posted July 26, 2004 kolla på www.webhallen.com och spelet brothers in arms eller sök efter det.. finns en film från E3 och det spelet verkar riktigt fint.. screens finns: http://www.webhallen.com/prod.php?id=28058
SuperSandman Posted July 26, 2004 Author Report Posted July 26, 2004 Såg nån reklam lr recention om ett ww2-spel i stuk med call of duty och battlefield 1942. det började med bombningen av pearl harbour om jag inte missminner mig.. nån som vet vilket det kan vara? Medal of honor - Pacific assault kan det ha varit, kommer till PC. http://www.eagames.com/official/moh/pacifi...ult/us/home.jsp verkar lovande.. tack
Fade Posted July 26, 2004 Report Posted July 26, 2004 medal of honor är "one man army" skitspel där man (nästan) kan spränga en pansarvagn med en colt .45 eller ensam ta ut ett helt slagskepp.. riktiga skitspel med realism nere i botten, iof behöver man inte vara ute efter realism men det är iaf vad jag gillar Slutgnällt, spela och ha kul B)
Xancerman Posted July 27, 2004 Report Posted July 27, 2004 det är därför man pillar med ett eget "realistiskt" ww2 fps. använd länken i min sig
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.