113JOR Posted June 22, 2005 Report Posted June 22, 2005 Någon som fått inkallelseorder för EB03? Nope...men jag går i väntans tider ;) De ska ju komma denna veckan. /jor Nu kom brevet! Så nu e man officiellt utagen till tjänsten som "MOVCON assistent" =) Gött! /jor Quote
FNU_SNU Posted June 22, 2005 Report Posted June 22, 2005 Grattis Sarajevo eller Tuzla? Törs man fråga vad du har för arvode? mvh Fnurran Quote
Vlad Posted June 23, 2005 Report Posted June 23, 2005 Blev uppringd igen om att ta en tjänst i Tuzla till hösten. tackade Nej även denna gång.... Quote
Vlad Posted June 23, 2005 Report Posted June 23, 2005 Någon som fått inkallelseorder för EB03? Nope...men jag går i väntans tider ;) De ska ju komma denna veckan. /jor Nu kom brevet! Så nu e man officiellt utagen till tjänsten som "MOVCON assistent" =) Gött! /jor Du kommer få träffa en helt suverän Chef....... avundsjuk som fan !! Quote
113JOR Posted June 23, 2005 Report Posted June 23, 2005 Någon som fått inkallelseorder för EB03? Nope...men jag går i väntans tider ;) De ska ju komma denna veckan. /jor Nu kom brevet! Så nu e man officiellt utagen till tjänsten som "MOVCON assistent" =) Gött! /jor Du kommer få träffa en helt suverän Chef....... avundsjuk som fan !! Det låter ju bra =) Alltid mycket roligare om chefen är bra... /jor Quote
Hercule Posted June 25, 2005 Report Posted June 25, 2005 Någon som fått inkallelseorder för EB03? Nope...men jag går i väntans tider ;) De ska ju komma denna veckan. /jor Nu kom brevet! Så nu e man officiellt utagen till tjänsten som "MOVCON assistent" =) Gött! /jor Då får du se till att föra mitt arv vidare på ett snyggt sätt... Movcon Asst. EB01 Quote
113JOR Posted June 25, 2005 Report Posted June 25, 2005 Någon som fått inkallelseorder för EB03? Nope...men jag går i väntans tider ;) De ska ju komma denna veckan. /jor Nu kom brevet! Så nu e man officiellt utagen till tjänsten som "MOVCON assistent" =) Gött! /jor Då får du se till att föra mitt arv vidare på ett snyggt sätt... Movcon Asst. EB01 Hehe...jag ska göra mitt bästa /jor B) Quote
Recommended Posts