Jump to content

Recommended Posts

Jag sökte till Amf4, P4 samt F7, där jag även blev antagen. Har även bekräftat, så det är där jag hamnar.

Någon annan som ska dit? Det är sommarkurs 2, mellan 13/6 och 24/6.

SK2 på F7?

 

Kan bara gratulera! En av de roligaste sakerna jag varit med om!

(var där 2003)

 

Flera som var där som varit på andra sommarkurser sa att det var på F7 man fick göra mest och det var bäst befäl (vilket SJÄLVKLART kan skilja sig från år till år).

 

//SNAFU

 

Edit: Förtydligande

Edited by SNAFU
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 121
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

jag har sökt till LG´s sommarkurs, har inte fått svar än, är något på tok?  :huh:

Samma här men jag har ju mc på G så jag vet inte om jag skulle kunna slita mig ifrån den i sommar i alla fall. Jag kan förstå att jag inte får något svar med tanke på hur en del (viktig?) information avsaknades i mitt brev pga stress.

Link to comment
Share on other sites

[Neo], jag ringde till LG och frågade om dom hade skickat ut svaren, men det hade dom inte gjort, dom ska förmodligen göra det vecka 19, nästa vecka alltså...

Okej vi får se om vi får något svar nästa vecka då. :2guns:

Link to comment
Share on other sites

jaaa!! :) Fick brev från P4 idag, jag kom med. Fy f*n va skoj det ska bli spännande med studiebesök på Malmen samt K3 också...

Fråga 1: Tror ni man får ta med sina underbara nyligen ingångna FAL Husky high kängor?

Fråga 2: Är "Förevisning av finkalibriga vapen" en förevisning av Eldhandvapen?

 

Jag är så j*vla glad :D

Link to comment
Share on other sites

Börjar tro att jag ska på nån annan kurs än den ni ska på.

 

Ringde till fbu för ett tag sen och frågade när jag fick veta om jag kommit med, men den kursen hölls inte av FBU-U.

 

Skumt säger jag bara... :D

Link to comment
Share on other sites

Det finns alltid tokar som åker 4 veckor till Tailand istället för att gå på sommarkurser så nog finns det chans alltid!

 

Edit: feta fingrar

Edited by Kockis
Link to comment
Share on other sites

Då har svaren kommit från FVRF. då ska man bara bestämma sig om man vill satsa 2 veckor medsjukvård på Frösön eller 1 överlevnad i Halmstad... Dessa beslut... dessa eviga beslut och för att jobba till det ytterligare så dimper väl svaren från FBU snart ner i lådan med... ;)

Link to comment
Share on other sites

Är det någon som kan svara mig om det är e annan kurs jag ska på? Jag blir mer och mer övertygad om det för var gång jag läser et inlägg här. Mitt svar kom för över en månad sen, jag fick bara söka en kurs eftersom jag är tvungen att göra den om jag kommer med och FBU har ingenting med det hela att göra enligt de själva.

 

Jag får myror i skallen snart. Det säger jag.

Link to comment
Share on other sites

Idag kom ett trevligt besked med posten! Sommarkurs på ING 2 :D

Om någon annan ska dit eller har varit där får de gärna dra iväg ett litet pm :)

 

/JAS som ska på sommarkurs *jippi*

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...