Jump to content

Camp Mjölner-skylt?


Recommended Posts

Så här ser den ut för de som inte vet..

Gate-_Mjolner.JPG

Den skylten satt under KS08 uppsatt utanför Welfarerummet som tillhörde SL. Låg till vänster om fältpostkontoret.

De lokalerna togs över av NSE sedan så jag vet inte vad som hände med skylten efter det.

Link to comment
Share on other sites

Den skylten satt under KS08 uppsatt utanför Welfarerummet som tillhörde SL. Låg till vänster om fältpostkontoret.

De lokalerna togs över av NSE sedan så jag vet inte vad som hände med skylten efter det.

Vänster om fältpostkontoret? Det var ju där vi hade vår fina kompaniexpedition. Det börjar bli dags att åka tillbaka till Kosovo och reda ut alla missförstånd och felhandlingar som inträffat från 03:an och framåt... :P

Link to comment
Share on other sites

var förbi gamla Mjölner på 07:an, då var det kor som gick i och utanför lokalerna...koskit täckte golven....

Jaså? Vi som lämnade Mjölner så att svampfabriken skulle kunna tas i drift igen... Där ser man.

Visst fan var det ngn Canadensisk hjälporganisation som hade satsat massa pengar för att få igång fabriken??

Jaja det är väl som all annan hjälp, det hamnar i fickan på nån maffiaboss...

Link to comment
Share on other sites

Den skylten satt under KS08 uppsatt utanför Welfarerummet som tillhörde SL. Låg till vänster om fältpostkontoret.

De lokalerna togs över av NSE sedan så jag vet inte vad som hände med skylten efter det.

Vänster om fältpostkontoret? Det var ju där vi hade vår fina kompaniexpedition. Det börjar bli dags att åka tillbaka till Kosovo och reda ut alla missförstånd och felhandlingar som inträffat från 03:an och framåt... :P

RL (White) låg där på 06:an också, så det är efter det som något har hänt...

Link to comment
Share on other sites

Vänster om fältpostkontoret? Det var ju där vi hade vår fina kompaniexpedition. Det börjar bli dags att åka tillbaka till Kosovo och reda ut alla missförstånd och felhandlingar som inträffat från 03:an och framåt...  :P

Vi (IA01) hade den under den tiden vi var nere! Minns dock inte om vi tog över byggnaden under 03:ans slut eller under 04:ans start! Sen vet jag inte vad de gjorde med den!

Link to comment
Share on other sites

Orientering

camp mjölner skylten flyttades när NSE tog över bygget från SL.

Skylten flyttades då till det kvarvarande troophouset Stn C.

Skylten sitter ovanpå matsalen. Dock avvecklades stn c kl 6 på morgonen den 19 tror jag det var. När vi panikutrymde stället.

Killarna fick med sig nästan allt löst som kan kastas in i en GW dock inte skylten dock.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...