Jump to content
20% RABATT PÅ ALLT - SHOP.SOLDF.COM

högskola/universitet

madog

Recommended Posts

Posted

jaha, mina vänner.

hämtade och fyllde i alla papper idag. sökte två högskoleingenjörsutbildningar, byggnadsteknik och maskinteknik.

om jag kommer in kommer jag förståss att börja ett år senare pga lumpen...

nån här på forumet som har sökt eller ska söka nu?

Posted

Fy satan vad du skrämde mig nu!! trodde jag hade missat sista anmälningsdagen eller iaf att den inträffade inom en mkt snar framtid, har en inbyggd egenskap som gör att jag har en tendens att missa viktiga - sista anmälningsdag och liknande. Har t.ex inte lyckats anmäla mig till högskoleprovet på 3 ½ år....

Men nu kom jag ju på att det är sista anmälningsdag till sommarkurserna nu den 15:e, bra bra.

Angående eftergymnasial utbildning så blir det högst troligt lite mer statsvetenskap nästa termin, även om den verkar rätt seg den kursen.....

Posted

Kommer anmäla mig för höstens kurser på sista dagen för anmälning. IA03 på SN... jo, man vet ju så mkt om sin framtid just nu....

Posted

Varför vänta?

Det gör ju ingen skillnad för framtiden om du inte tackar ja till utbildningar du kommit in på.

Jag brukar iofs också sitta kl 23:30 och fylla i det sista. :lol:

Posted
Har t.ex inte lyckats anmäla mig till högskoleprovet på 3 ½ år....

det var inte dåligt! :dribble:

har anmält mig nu till vårens högskoleprov. ska bli spännande att få prova på det (har aldrig skrivit det förut).

Posted
Varför vänta?

Det gör ju ingen skillnad för framtiden om du inte tackar ja till utbildningar du kommit in på.

Vet ju inte om man åker till Liberia om ett år eller till något annat trevligt land.... Lite svårt att planera in studierna då.

Posted

Ska antagligen plugga till gymnasielärare till hösten på Karlstads Universitet. Blir nog samhällskunskap, historia och data.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...