Jump to content
20% RABATT PÅ ALLT - SHOP.SOLDF.COM

Julklappar

Knighthawk

Recommended Posts

Posted

Jag har önskat mig lite fotoutrustning, och det kommer tomten (läs: postkillen) med redan imorgon tisdag.

I säcken finns en 1,7x telekonverter, ett filter och ett objektivlock. Tyvärr medföljer också en liten notis om att klapparna utbytes mot valuta. ,O:)

Posted

Jag önskar mig en massa spel opch sedan att man inte lägger ner I5 och F4

Men högst upp på listan står det Vätldsherravälde...

Muahauahu 8-/

God Jul!

Posted
Efter att ha varit så där sjuk som bara en karl kan vara(influensa följt av lunginflamation) sedan den 1/12 har jag enbart önskan att bli frisk! Är det inte underligt hur friska människor har många önskningar medan de som är sjuka enbart har en.....hmm.......nåja en liten kniv vore nog trevligt trots allt ;)

Aha! Det är därför fikarummet har varit befriat från din "vackra" nuna --> :D

Det faktum att vi inte har setts kan ju ha att göra med att jag har sett dig först... ;) eller bara något så simpelt som att jag har bytt tjänstgöringsort... 8-/:)

I julklapp vill jag ha en kram av min påkörda kollega, och det ska jag få i kväll, för det har hon sagt!! Snacka om att det är den bästa julklappen, hon överlevde och blir nästan helt återställd!!! :):}8-/:uzi:ak::clap::o:}

Posted

Man får se vad tomten kommer med, men frugan har varit utsatt på indoktrinering modell större... En leatherman wave hoppas man på... Fast ett biohemmapaket hade heller inte suttit fel. Fast det sistnämnda är det väl säkrast man fixar själv...

Naturligvis fred på jorden (genom :clap: försorg såklart ;) )

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...