mimesis Posted July 11, 2003 Report Posted July 11, 2003 Nu försvinner jag till lite olika platser i Sydamerika och skall klättra berg. Ses om några månader. Trevlig sommar på er!
Guest Fågel Fenix Posted July 11, 2003 Report Posted July 11, 2003 pass, pesetas och prit! Funkar anywhere anytime....dock inte när du klättrar! Lycka till!
Mojo Posted July 11, 2003 Report Posted July 11, 2003 Låter grymt ball! jag nöjer mig dock att åka rakt i motsatta riktingen för att klättra i berg i sommar.
Adam Wilhelm Posted July 11, 2003 Report Posted July 11, 2003 Ett råd: det är inte fallet som dödar, det är den snabba inbromsningen. Från en klättrare till en annan: Ha det gött!!
Yman Posted July 11, 2003 Report Posted July 11, 2003 HaDe gött! Glöm bara inte att ta med dig en slö gammal kniv som du kan skära av dig armen med ifall du skulle fastna nånstans....
Adam Wilhelm Posted July 11, 2003 Report Posted July 11, 2003 ta med dig en slö gammal kniv som du kan skära av dig armen med ifall du skulle fastna nånstans Muahaha
Runningback Posted July 11, 2003 Report Posted July 11, 2003 Ha det ruggit kul! glöm inte "dubbel-8an" hehe
Adam Wilhelm Posted July 11, 2003 Report Posted July 11, 2003 Eller prussiken... om du blir hängande. Eller du kanske använder jumars?
facit Posted July 11, 2003 Report Posted July 11, 2003 Welcome to tijuana tequila sex and ma.....äh det ersätter vi med klättring. Ha så KUL
mimesis Posted July 31, 2003 Author Report Posted July 31, 2003 Nu är man tillbaka i Sverige igen. Resan fick ett snabbt slut när mitt högra ben kolliderade med en bil i La Paz. Skall jag hoppa omkring med kryckor så gör jag det hellre här. Nupp och ballefjong vad surt! Min humor tog slut. I min frånvaro så har jag upptäckt att baskrar och definitionen på jägare har diskuterats. Jag tycker nog att det beHövs fler baskertrådar, och fler definitioner på jägare. Fram för fler trådar där man diskuterar vad/vem/vilka som är hårdast! Själv så tycker jag att Sveriges tuffaste soldater är dom som skall bygga och bemmana skenmål. Är det några som borde ha baskrar så är det dom. Stora gröna baskrar med texten SKENJÄGARE-VI LEKER KRIG PÅ LÅTSAS.
Runningback Posted July 31, 2003 Report Posted July 31, 2003 Nu åker jag till grebbestad en sväng, men jag kommer tillbaka till helgen, du vill ja se nya fräsha trådar
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.