Jump to content

Amerikansk mat =(

Linus

Recommended Posts

Oh, helvete.

Inte är det undra på att dom flesta amerikaner ser ut som heffa-klumpar.

Det där har ju mer fett i sig än en normal bakterieplatta från närmaste lokala pizzeria.

Det kan ju inte finnas någon normal människa som vill äta sånt där. Dom flesta är nog tillräckligt smart för att inse att sånt där inte är nyttigt.

Käkade på ett hamburgerställe utanför LA, där kunde man beställa 500 grams!!!! hamburgare och någon vidrig glassdrink "Bay Cola float" innehållande glass, cola, sylt och ljummet jordnötssmör!. Sen äter de ju de där vidriga ljusa bröden med gele på blääääää! Föredrar svensk mat.

Usch nä!

Fettet bara väller ut ur mina högtalare

ähh okey.. att cd spelarn kan vara burk hållare har man ju hört men det var något nytt. måste verkligen börja kolla köksavdelningarna nästa gång man ska köpa ny dator, kanske billigare där ;)

Amerikanare kan inte vara ett inteligent folk om dom kan äns se på det där.

Det där på bilden äklar mig mer än bilderna en tant från nått slutaröka förbund visade, blääääääääää!!!!!

Men en riktikt stor talrick med breserade fläskotleter i brunsås och potatis skulle inte sitta fel just nu!!!

Höde du inte om familjen som stämde Mc Donnalds.

Barnen hade käkat där upp till fyra gånger om dan och vägde nu över 100 kg. De var alla i 10-års åldern.

"Vi trodde att maten på Mc Donnalds var nyttig" - mamman.

"Man vaknar inte upp den morgon och upptäcker att man plötslig har blivigt fet över natten" - Mc Donnalds.

Jobbade för en tid sedan på Saab Automobile, jämförde en svensk instruktionsbok mot en amerikansk för 9-5.

Den amerikanska är dubbelt så tjock, anledningen är Saabs jättenoja för det amerikanska rättsystemet. "Do not..." är vanligt förekommande bland varningstexterna. T. ex. "Do not put out your head throw the window when ypu are driving inside a tunnel".

På amerikansa gräsklippare så står det att man inte skall använda maskinen för att klippa häcken. Det var en idiot (jänkare) som gjorde det innan texten kom dit, och han förlorade båda tummarna. Han vann även i rätten.

Det mest sjuka är nog instruktionsböcker till vapen som är direktimporterade från U.S.A, alltså avsedda för försäljning där.

Dom använder typ 30 sidor bara för att förklara att dom inte tar på sig något ansvar för vad ägaren gör med vapnet.

Finns bara en riktigt bra sak som ussa har skapat och det är pc:n.

Anledningen till att jag tycker det är för att jag har med denna monick möjligheten att sitta här med er grabbar!! :angry:

Såg på MTV Cribs (program där kändisar visar sina hus) gissa vad killen dom va hemma hoss hadde i sin frys jo just det han hadde 5st sånna lådor som jag länkade till på första inlägget. Så säljer gör nog lådan även om den ser äcklig ut.

• 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...