RaVeN Posted June 2, 2003 Report Share Posted June 2, 2003 (edited) http://securityarms.com/20010315/galleryfi...s/2400/2410.htm http://securityarms.com/20010315/galleryfi...s/2400/2409.htm Edited June 2, 2003 by RaVeN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vakten_F4 Posted June 2, 2003 Report Share Posted June 2, 2003 Va i helvete? Just inge tacksamt för buset... Räcker väl med pennpistoler och annat sattyg. Ser framför mig hur en polis blir skjuten av en ficklampa och tio poliser åker dit för att ha skjutit folk som hotat dem med ficklampor... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RäserCarl Posted June 2, 2003 Report Share Posted June 2, 2003 Varför kommer allt sånt från USA? Jag förstår inte... Fan att det kan finnas en marknad för allt. Man slutar aldrig förundras. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Johanson Posted June 2, 2003 Report Share Posted June 2, 2003 Varför kommer allt sånt från USA? Jag förstår inte... Fan att det kan finnas en marknad för allt. Man slutar aldrig förundras. Enkelt, allt sånt kommer inte från USA. Majoriteten av den här sortens dolda vapen har förmodligen sitt ursprung i öst. T.ex. mobiltelefoner på senare år, de smått berömda KGB-paraplyerna tidigare o.s.v. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eskelinen Posted June 3, 2003 Report Share Posted June 3, 2003 hur siktar man med en sån Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raffsec Posted June 3, 2003 Report Share Posted June 3, 2003 hur siktar man med en sån Mitt tips är att grovsiktar och använder det på väldigt nära håll precis som pennpistoler och liknande typ max avstånd 10m. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zip Posted June 3, 2003 Report Share Posted June 3, 2003 Eftersom lampan tydligen fortfarande funkar, så är det väl lämpligt att innehavaren lyser rakt fram i näsans förlängning och trycker av. Då har vi varje fall en nörd mindre, ty kulan går väl ut i aktern på lampan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted June 4, 2003 Report Share Posted June 4, 2003 Kombination ficklampa/skjutvapen är inget nytt. Kan bara säga att när det gäller vapentillverkning så saknas det ingen fantasi... :P :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Posted June 6, 2003 Report Share Posted June 6, 2003 Finns det en efterfrågan så skapas det produkter... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts