Guest ALF 01an Posted October 9, 2007 Report Share Posted October 9, 2007 Jag som ska söka officer behöver matte B men kan man validera matte b mot andra kurser som man läst som ellära a och b samt elektronik a. Funkar det eller gäller det bara för högskolan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattsson Posted October 9, 2007 Report Share Posted October 9, 2007 Har du ellära A, ellära B samt växelström trefas så kan du söka utan att ha matteB rent fyskisk. Funkar lika bra, men om dom skulle be dig att komliptera med matteB så hänvisa till VHS. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maul Posted October 11, 2007 Report Share Posted October 11, 2007 Det där var intressant. Alla tre kurserna finns med i betyget så nu slipper man oroa sig för Matte B Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krook Posted October 11, 2007 Report Share Posted October 11, 2007 I det här fallet så skulle jag kolla med berörda myndigheter innan jag tog det för sanning. Den tillämpningen har jag aldrig sett i skrift, bara hört talas om och tillämpningar är osäkra. /K Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattsson Posted October 11, 2007 Report Share Posted October 11, 2007 I det här fallet så skulle jag kolla med berörda myndigheter innan jag tog det för sanning. Den tillämpningen har jag aldrig sett i skrift, bara hört talas om och tillämpningar är osäkra. /K När jag sökte så hade jag inte matte B, dock hade jag ellära A, B samt växelström trefas. Och det gillades av antagningsnämden som matte B. Jag sökte i år. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpetnaZ Posted October 12, 2007 Report Share Posted October 12, 2007 När jag sökte så hade jag inte matte B, dock hade jag ellära A, B samt växelström trefas. Och det gillades av antagningsnämden som matte B. Jag sökte i år. Sökte du inför nästa år eller för uttagningen som var nu i höst? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattsson Posted October 12, 2007 Report Share Posted October 12, 2007 När jag sökte så hade jag inte matte B, dock hade jag ellära A, B samt växelström trefas. Och det gillades av antagningsnämden som matte B. Jag sökte i år. Sökte du inför nästa år eller för uttagningen som var nu i höst? Det som var nu i höst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
martin Posted October 12, 2007 Report Share Posted October 12, 2007 När är sista ansökningsdatum? har hört 16 januari. till kursen som startat 08 då. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpetnaZ Posted October 13, 2007 Report Share Posted October 13, 2007 När är sista ansökningsdatum? har hört 16 januari. till kursen som startat 08 då. Ja sista ansökningsdatum ligger nånstans där. Men du kan begära uppskov om du inte är klar med kurser eller dylikt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.