Jump to content

BOB


jonte72

Recommended Posts

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Lite mindre action, men helt ok! Äntligen ett bra program i stället för den där förb... handbollen!! :)

 

SISU: Jag hoppas att du sköter dig bättre än Doc i dagens avsnitt, inte springa iväg och kära ner sig i fransyskor när vi i Ninjas ligger och blöder! :D:ph34r:

Link to comment
Share on other sites

...vilken hittills har varit erektionsframkallande.

:D HAhaha....mjahaja :ph34r:

 

Det var ett mycket bra avsnitt. Även om jag egentligen är en som vill ha action hela tiden.

Trodde att det skulle vara mer strider. 101:st körs över av tyska strv...men men

Det var ändå bra

Link to comment
Share on other sites

Jodå tyckte avsnittet var bra, känns som om serien ger mer då man får se lite olika sidor av kriget och serien därmed också att det blir alltför mycket action.

 

Då det gäller DVD-Boxen kan jag bara hålla med om att den nästan är ett måste och är väl värd pengarna. Har sett att boxen dessutom har med scener som inte finns med i TV-versionen. Märkte att det första avsnittet var förkortat med en ca 10 min jämfört med DVD upplagan.

Link to comment
Share on other sites

Bra avsnitt. Man får följa det otacksamma arbetet en sjukvårdare har. Jag älskar också massor av action men där var ju ändå lite med i avsnittet så man klarade sig. :)

 

Älskar också den militära logiken i avsnittet..

-General, vi är för få man för att hålla försvarslinjen. Vårt försvar har luckor, vi har knappt någon ammo och inget sjukvårdsmtrl. Vi behöver fler män.

*En längre paus*

-Utmärkt kapten. Täpp till luckorna i försvarslinjen och kämpa vidare.

:)

Link to comment
Share on other sites

Älskar också den militära logiken i avsnittet..

-General, vi är för få man för att hålla försvarslinjen. Vårt försvar har luckor, vi har knappt någon ammo och inget sjukvårdsmtrl. Vi behöver fler män.

*En längre paus*

-Utmärkt kapten. Täpp till luckorna i försvarslinjen och kämpa vidare.

Hörde du aldrig "gilla läget" under GU? :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Guest Dedicated

Måste vara lagom knäckande att se alla man räddat sedan gå åt för att de fått en tysk bomb i huvudet, det är inte heller så vanligt se döda amerikanska soldater ligga upptravade flera man högt längs en mur.........

 

Ett tankeväckande avsnitt.

Edited by Fyhr
Link to comment
Share on other sites

Medic som man e så tyckte jag attde va ett bra avsnitt.

:)  :)  :)

Låter som ett passande avsnitt att dra fram ur videohyllan med tanke på den gångna veckans övningar (tp av skadad vid stridsställning = släpa runt varandra på kaserngården.)

Link to comment
Share on other sites

Mmmmh en kort fråga - eftersom nu Sverige åkte ur den där turneringen, var det då nödvändigt att ta bort det enda vettiga program som den kanalen visat de senaste 10 åren? ,O

Kanske lite svårt att veta på förhand ? Men, vad vet jag.... B)

 

i övrigt var det ett lite annorlunda avsnitt, t om lite antydan till romans mellan sjukvårdaren och sköterskan.

Link to comment
Share on other sites

(tp av skadad vid stridsställning = släpa runt varandra på kaserngården.)

Hoppas att ni får pröva det i mörka skogen, det är då man längtar tillbaka till kaserngården.

Fast man kan ju vara snabb och dödsförklara den skadade och fortsätta skjutandet,

det är inte rätt men det är kul. B)

Edited by MBW
Link to comment
Share on other sites

(tp av skadad vid stridsställning = släpa runt varandra på kaserngården.)

Hoppas att ni får pröva det i mörka skogen, det är då man längtar tillbaka till kaserngården.

Fast man kan ju vara snabb och dödsförklara den skadade och fortsätta skjutandet,

det är inte rätt men det är kul. B)

Hoppas även att ni får prova på att bära skadad på bår genom hinderbanan. Det får en också att längta tillbaks till kaserngården. :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...