Vildmannen Posted August 12, 2007 Report Share Posted August 12, 2007 Jag skrattar så att tårarna sprutar http://katastrofalaomslag.blogspot.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
UAV Posted August 12, 2007 Report Share Posted August 12, 2007 Jag skrattar så att tårarna sprutar http://katastrofalaomslag.blogspot.com/ Riktigt jävla kul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cf112 Posted August 12, 2007 Report Share Posted August 12, 2007 Ha ha... Att det finns riktigt roliga skivomslag var ju känt, men att så ingående recensera dom var något nytt. Hysteriskt kul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sljivovica Posted August 12, 2007 Report Share Posted August 12, 2007 Skratta ni, snart så är 70-talet värsta modet igen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skånsk makaron Posted August 12, 2007 Report Share Posted August 12, 2007 Jälar i havet, ska skanna lite nu. Hjälpte en polare att flytta, han har ett par guldägg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ekvall Posted August 12, 2007 Report Share Posted August 12, 2007 Jag har fortfarande ont i magen efter alla skrattattacker. Helt genialiskt! Ja, det är nog banne mig Sveriges roligaste blogg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
469 Posted August 13, 2007 Report Share Posted August 13, 2007 yeeeeah! bästa bloggen ever! tårarna bara sprutar medan jag lägger den i bokmärkesraden..:P svaret: ja, det här är förmodligen sveriges roligaste blogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cesium Posted August 14, 2007 Report Share Posted August 14, 2007 Troligtvis en av de roligaste, garvar så jag får ont i magen Link to comment Share on other sites More sharing options...
lebos Posted August 14, 2007 Report Share Posted August 14, 2007 Skärpning! Det här är snudd på dråp, jag höll på att att skrata ihjäl mig! Å fy fan! Allt från skitfula enhörningar till "cameltoe". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotel Charlie One Posted August 16, 2007 Report Share Posted August 16, 2007 Skärpning! Det här är snudd på dråp, jag höll på att att skrata ihjäl mig! Å fy fan! Allt från skitfula enhörningar till "cameltoe". Jag vill minnas att benämningen på den manliga motsvarigheten till cameltoe är "balett-balle" Hur som haver, en riktigt rolig blogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lt.E Posted August 18, 2007 Report Share Posted August 18, 2007 Alla har vi våra drömmar, men jag undrar vem som drömmer om fyra nakna, bleka, halvgenomskinliga svenskar med stora hår i ett mörkt rum? I rest my case! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steken Posted August 20, 2007 Report Share Posted August 20, 2007 Detta var så otroligt roligt så jag vet inte var jag ska göra av mig själv. Min hosta blir fruktansvärd av allt skrattande men det är det värt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RadaR Posted August 20, 2007 Report Share Posted August 20, 2007 Fantastiskt sida. Skickar den vidare på jobbet och skratten sprider sig i rummen. Underbara sågningar "... en nyper sig om förhuden för att inte kissa ner sig (gammelfarfar bredvid Robinson-Tommy)" Sidan har räddat min dag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
A E Neuman Posted August 20, 2007 Report Share Posted August 20, 2007 Oaaah, det gör faktiskt för ont för att jag ska kunna titta på hela sidan, jag kom bara halvvägs! *helt slut*... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sljivovica Posted August 16, 2008 Report Share Posted August 16, 2008 *bump* Link to comment Share on other sites More sharing options...
kefl Posted August 16, 2008 Report Share Posted August 16, 2008 *bump* Tänk på oss som var med om eländet, vad ska vi säga. Man pissar ju på sig helt klart! Och flera gånger när man ser detta ( alla muskler slutar att fungera på ett normalt sätt). Kenneth mvh/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apone Posted January 22, 2010 Report Share Posted January 22, 2010 I brist på bättre tråd, så lägger jag denna blogglänk här: Awkward Boners. "Centerpartiet går upp" Link to comment Share on other sites More sharing options...
sleget Posted January 23, 2010 Report Share Posted January 23, 2010 Katastrofala skivomslag! Herr Dryck är helt outstanding i sina kommentarer! Övertänderna däremot är något helt annat.) Se dig i spegeln och prova själv. Lyft överläppen så att de övre framtänderna syns, utan att rynka för mycket på näsan. Skjut bak hakan en aning och gör blicken lagom dimmig. Pang bara, så ser du ut som en brugd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.