Agentorange67 Posted January 30, 2007 Report Posted January 30, 2007 Tjenixen! Jag tänkte så här när det nu finns navy,desert,army skin. Är det nån luftskin på väg? Eller finns det en idé att ens skapa en? Quote
dalmas Posted January 30, 2007 Report Posted January 30, 2007 (edited) Navyskin, Armyskin och Luftskin - ryssarnas nya superkedja? Jag brukar inte vara någon språkpolis men: Särskrivning tack! är ingen attack på trådskaparen i 1 hand utan en uppmaning tilla alla som använt uttrycket armyskin. Tog lång tid innan jag fattade vad det var man menade. Edited January 30, 2007 by dalmas Quote
Forumsledning Kimster Posted January 30, 2007 Forumsledning Report Posted January 30, 2007 nej det finns ingen idé att skapa luft.. men däremot ett Flygvapentema, det kommer när det kommer.. Quote
imint Posted January 30, 2007 Report Posted January 30, 2007 nej det finns ingen idé att skapa luft.. men däremot ett Flygvapentema, det kommer när det kommer.. Ser fram mot ett sådant med spänd förväntan... Quote
Bappelsinmannen Posted January 31, 2007 Report Posted January 31, 2007 Ser fram mot ett sådant med spänd förväntan... Rosa bakgrund med söta små propellrar kanske? //Nisse Quote
imint Posted January 31, 2007 Report Posted January 31, 2007 Ser fram mot ett sådant med spänd förväntan... Rosa bakgrund med söta små propellrar kanske? //Nisse Jaaa...Bitte, es ist so schööön Quote
Schmutte Posted June 19, 2007 Report Posted June 19, 2007 Lånar tråden lite.. Varför inte skapa ett Vintercamotema? Tror att det skulle vara snyggt med ett vintercamo med diverse snygga attriljer.. Kan användas istället för Flugtransporttemat.. (tillsvidare) Quote
Schmutte Posted June 20, 2007 Report Posted June 20, 2007 Flugtransport? a.k.a. flygplan, alltså flygvapentema Quote
Recommended Posts