Jonne Posted January 15, 2007 Report Posted January 15, 2007 Jaha då har man suttit utan ström i drygt 24 timmar. Har varit så grymt tråkigt. Bara suttit och kollat på jägarteve...
Guest Posted January 15, 2007 Report Posted January 15, 2007 Jaha då har man suttit utan ström i drygt 24 timmar. Har varit så grymt tråkigt. Bara suttit och kollat på jägarteve... Kan bara hålla med dig, dock ganska förståeligt när man bor i samma kommun.. Själv tycker jag att Per blåste mindre än Gudrun, men inte helt säker.
Fu Frippe Posted January 15, 2007 Report Posted January 15, 2007 Det blåste rätt friskt i Hallands inland under nätterna... Jag har tillbringat natten i Hylteskogarna och där var en del träd som blåst ner. Jag och chefen högg av ett träd med forceringsverktyg och Leatherman... Vid den tredje fallna granen, (som dessutom hade en diameter på mer än 20 cm), gav vi upp och ringde efter en motorsåg.
RodneyClayton Posted January 17, 2007 Report Posted January 17, 2007 http://boyahed.com/?416-Stormen_Per_har_kravt_tre_dodsoffer
Nestor Posted January 18, 2007 Report Posted January 18, 2007 Telefonerna har varit tuslaga i 4 dagar nu. Var nere vid havet för att bevittna det enorma och vackra skådespel som utspelade sig där. Kom ner till hamnen (Lerkils Hamn) runt 14-snåret, då det tog i som mest. ALDRIG tidigare har jag bevittnat ett sådant skådespel.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.