Mägz Posted December 14, 2006 Report Posted December 14, 2006 Fördelen med att folk som står på vakt och tror på spöken är ju att de är på alerten för minsta lilla ljud eller rörelse :P . Inte äns några smygande spetsnaz skulle kunna överaska än spökrädd soldat på vakten!!!
Hedin Posted April 2, 2007 Report Posted April 2, 2007 Värst vad intresset vart stort. Jag ska försöka plottra ner det. Återkommer imorrn För all del, menade du att du skulle återkomma nästa år? Kom igen nu Johan... "ALLA" vill ju höra.
Frantic Posted April 2, 2007 Author Report Posted April 2, 2007 Värst vad intresset vart stort. Jag ska försöka plottra ner det. Återkommer imorrn För all del, menade du att du skulle återkomma nästa år? Kom igen nu Johan... "ALLA" vill ju höra. Haha det här ämnet har jag totalt glömt bort. Jag får se om jag kan gräva i minnet o skriva ner det
Magasinstopp Posted April 3, 2007 Report Posted April 3, 2007 @HvU-johan: Men kom igen nu då....Har man sagt A, får man säga B. Berätta!!! Lovar att inte skratta.
LYNX Posted April 3, 2007 Report Posted April 3, 2007 Fick höra att det förekom "spöklika fenomen" på ett regemente ( kan inte minnas vilket.) Fenomenet bestod utav att någon bajsade på olika ställen i byggnaderna, inte i toaletterna utan på golven! Denna toalettskygga individ med hemlig identitet fick då namnet Spökbajsaren. Jag är skeptisk till om historien är sann men rolig är den!
Fanjunkar´n Posted April 3, 2007 Report Posted April 3, 2007 Fick höra att det förekom "spöklika fenomen" på ett regemente ( kan inteminnas vilket.) Fenomenet bestod utav att någon bajsade på olika ställen i byggnaderna, inte i toaletterna utan på golven! Denna toalettskygga individ med hemlig identitet fick då namnet Spökbajsaren. Jag är skeptisk till om historien är sann men rolig är den! Har visst förekommit en så´n på Livgardet på senare tid. Knappast ett spöke dock...
arvid_eriksson Posted April 3, 2007 Report Posted April 3, 2007 Värst vad intresset vart stort. Jag ska försöka plottra ner det. Återkommer imorrn För all del, menade du att du skulle återkomma nästa år? Kom igen nu Johan... "ALLA" vill ju höra. Haha det här ämnet har jag totalt glömt bort. Jag får se om jag kan gräva i minnet o skriva ner det jag kommer ihåg vad som hände
krp_swe Posted April 8, 2007 Report Posted April 8, 2007 Kan säga att källaren till idrottshallen på FD säve depå.. är garanterat en av de mest spöklika platserna på kronans mark. På dagen verkar den oansenlig men går man in där när mörkret lagt sig får man väldigt hemska vibbar av det vita kaklet som börjat släppa från väggarna. Mystiska utrymmen finns det där oxå och det har hörts skrämmande ljud där på natten hehe.. Jag var med och utbildade vaktsoldater på säve en gång i tiden och jag och en av vaktcheferna skrämde upp dom nya bassarna rejält över den platsen..är tveksam till att dom vågade ronda idrottshallen på nattronden..
Frantic Posted August 8, 2008 Author Report Posted August 8, 2008 Frantic hade inte du ngt att berätta? :P Haha, det här var ju ett tag sen nu, hade totalt glömt bort tråden. Men har tagit mig i kragen och insett att jag bara var ung o dum, och osedvanligt trött, därav inbillade mig
samurai Posted August 10, 2008 Report Posted August 10, 2008 Frantic hade inte du ngt att berätta? :P Haha, det här var ju ett tag sen nu, hade totalt glömt bort tråden. Men har tagit mig i kragen och insett att jag bara var ung o dum, och osedvanligt trött, därav inbillade mig Okej, fan lite tråkigt jag e inne för spökhistorier, haha, VILL tro på det :P
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.