raulito Posted November 21, 2006 Report Share Posted November 21, 2006 finns det nån ungdoms verksamhet i stockholm? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beafer Posted November 21, 2006 Report Share Posted November 21, 2006 Jag vet att en av skärgårdsbataljonerna håller på att sätta upp någon sorts ungdomsavdelning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Munken_swe Posted November 21, 2006 Report Share Posted November 21, 2006 Torde vara lätt att hitta verksamhet i huvudstaden, och se på Försvarsutbildarnas hemsida! http://www.forsvarsutbildarna.se/_adm/9323.html 5 ungdomsavdelningar, och sedan vet man ju inte hur många HVU-avdelningar det finns utöver det. Du kan ju kolla på www.mil.se efter info eller nummer till ungdomsansvariga. Lycka till. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArvidA Posted November 26, 2006 Report Share Posted November 26, 2006 Det finns inget HV-u i Sthlms län. Däremot FBU-u och HV/FBU-u som det hette innan det blev "Försvarsutbildarna". De avdelningar som är aktuella är; SPEC (två sammanslagna föreningar, UING och Ublablabla...ja..nåt sånt..finns f ö i centrala Sthlm), Bromma, Järfälla och Upplands Väsby/Nordöstra (U-V och NÖ är egentligen två separata avdelningar men de samövar mkt och ofta). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raulito Posted November 28, 2006 Author Report Share Posted November 28, 2006 Hur får man kontakt med nåt befäl från ungdomsföreningarna i stockholm, är nämligen intresserad att vara instruktör. eller bara hjälpa till. jag är väldigt sjukvårdskunnig och hlr-instruktör. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beafer Posted November 28, 2006 Report Share Posted November 28, 2006 Titta på länken som Munken_Swe postade. Genom att klicka dig vidare där, så lär du kunna få kontakt med någon ansvarig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackIce Posted November 28, 2006 Report Share Posted November 28, 2006 @ raulito Du har ett PM... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArvidA Posted December 1, 2006 Report Share Posted December 1, 2006 @BlackIce Snor du mitt ragg? :P Tack för senast btw! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skyttesoldat78 Posted December 7, 2006 Report Share Posted December 7, 2006 Hur får man kontakt med nåt befäl från ungdomsföreningarna i stockholm, är nämligen intresserad att vara instruktör. eller bara hjälpa till. jag är väldigt sjukvårdskunnig och hlr-instruktör. hej är du med i hv? Hur får man kontakt med nåt befäl från ungdomsföreningarna i stockholm, är nämligen intresserad att vara instruktör. eller bara hjälpa till. jag är väldigt sjukvårdskunnig och hlr-instruktör. hej är du med i hv? vilket vädersträk bor du i i stockholm? söder norr väster öster? kanske du även är intresserad att bli hemvärnssjukvårdare? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raulito Posted December 8, 2006 Author Report Share Posted December 8, 2006 Hur får man kontakt med nåt befäl från ungdomsföreningarna i stockholm, är nämligen intresserad att vara instruktör. eller bara hjälpa till. jag är väldigt sjukvårdskunnig och hlr-instruktör. hej är du med i hv? Hur får man kontakt med nåt befäl från ungdomsföreningarna i stockholm, är nämligen intresserad att vara instruktör. eller bara hjälpa till. jag är väldigt sjukvårdskunnig och hlr-instruktör. hej är du med i hv? vilket vädersträk bor du i i stockholm? söder norr väster öster? kanske du även är intresserad att bli hemvärnssjukvårdare? Jag är med i stockholm insatspluton. och nej är inte intreserad av hv-sjukvård. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skyttesoldat78 Posted December 8, 2006 Report Share Posted December 8, 2006 Hur får man kontakt med nåt befäl från ungdomsföreningarna i stockholm, är nämligen intresserad att vara instruktör. eller bara hjälpa till. jag är väldigt sjukvårdskunnig och hlr-instruktör. hej är du med i hv? Hur får man kontakt med nåt befäl från ungdomsföreningarna i stockholm, är nämligen intresserad att vara instruktör. eller bara hjälpa till. jag är väldigt sjukvårdskunnig och hlr-instruktör. hej är du med i hv? vilket vädersträk bor du i i stockholm? söder norr väster öster? kanske du även är intresserad att bli hemvärnssjukvårdare? Jag är med i stockholm insatspluton. och nej är inte intreserad av hv-sjukvård. ok kolla på försvarutbildarnas hemsida under undomsföreningar där går det att mail till dom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts