Darkwand Posted November 28, 2006 Report Posted November 28, 2006 Finns inte soldF:s FTP kvar med militärklipp ? Quote
arvid_eriksson Posted November 28, 2006 Report Posted November 28, 2006 lite konstruktiv kritik: du upprepar en del klipp lite för mycket i del3: (spoilers, markera för att se) den där prickskytt-scenen kunde varit bättre, skytten och målet var tillexempel inte i samma miljö, målet var i skogen fullt med snö, medan skytten var it yp ett skrotupplag eller nåt, utan snö. och sen när han bekämpades så gick soldaterna in i ett hus, vilket han helt klart inte var i. i del4: all "sagan om ringen"-musiken var lit överdrivet dessutom i flera scener ser man i hörnet namn på länkar typ Rus.com, som visar ännu mer att det bara består av diverse klipp och vit text mot ljus bakgrund = obra men annars väldigt bra gjort (får nästan orgasm av alla smällar :P ) Quote
Faers Posted December 21, 2006 Author Report Posted December 21, 2006 Och nu, om nästa avsnitt av Sweden Answers.... Det kommer dröja j*vligt länge innan det kommer. Skaparens dator har kraschat, och den skickas iväg till lagning. Problemet är att han ryckt in i Finland när den kommer tillbaka. Beklagar dröjsmålet. Får se hur det blir med nästa avsnitt. Kan inte garantera att det kommer. Quote
david_88 Posted December 22, 2006 Report Posted December 22, 2006 ok! vad hade var det för fel på hans dator? eller det vet du kanske inte! aja.. hälsa honom lycka till iaf. Quote
Faers Posted December 22, 2006 Author Report Posted December 22, 2006 (edited) Ja, för att använda hans egna ord: "Datorn har kraschat som en M4A2 i Normandie." Han är väldigt intresserad av ww2, så på ren svenska: Den har totalkvaddat och inget funkar. EDIT: Ändrade siffra... Rätt nu? Edited December 23, 2006 by Faers Quote
Forumsledning Kimster Posted December 23, 2006 Forumsledning Report Posted December 23, 2006 Då får han plugga lite på sin pansarkunskap.. några M1A2 sherman fanns det ganska få av i ww2 http://www.fas.org/man/dod-101/sys/land/m1.htm Quote
Faers Posted December 23, 2006 Author Report Posted December 23, 2006 Nej, han skrev rätt, det är bara det att jag ej kan korrekt benämning på Sherman. Om du kan den kimster så får du hemskt gärna ändra. Sen så döper jänkarna ALLT till M1 ändå ju :P Quote
Berg Posted December 23, 2006 Report Posted December 23, 2006 M4 Sherman http://en.wikipedia.org/wiki/Sherman_tank Quote
Faers Posted December 23, 2006 Author Report Posted December 23, 2006 Jag HARändrat nummer nu om ni kollar efter Katten va alla ska va stingsliga nu på morgonkvisten. Quote
david_88 Posted December 23, 2006 Report Posted December 23, 2006 Nu slutar vi hacka på varandra och sprider lite julglädje istället! Quote
Faers Posted January 3, 2007 Author Report Posted January 3, 2007 hur går det med filmerna nu då? =) Skaparen rycker in i finska KJ imorgon, så vi får nog vänta en bra stund :( Quote
Faers Posted February 5, 2007 Author Report Posted February 5, 2007 Nu kommer jag förvisso inte med ett nytt avsnitt, men dock filmen som startade allt. Skaparen av serien gjorde denna först. Jag och DennisMan här på forumet tyckte att borde ha lagt upp den direkt. Han ville dock ha ngt bättre att lägga upp. Men då han ryckt in så har han inte haft en möjlighet att skapa mer, så jag frågade helt sonika om jag kunde lägga upp starten på nätet. Han blev paff över att jag hade kvar den allra första filmen, men svarade ja =) Så, mina herrar och få damer, här kommer den, den allra första delen av Sweden Answers! Skapad av Trumpets of Jericho Produktions Upplags av MilNil Produktions Quote
Erik Gustav Posted March 11, 2007 Report Posted March 11, 2007 Underhållande film. gränsbevakningstyrkan VGVS? vad är det? / Erik Gustav Quote
dxl Posted March 24, 2007 Report Posted March 24, 2007 Har nu kollat igenom samtliga videos... Det är bra klippt och jag tycker det blir bättre och bätre... Så det den lite mer negativa kritiken jag har. Det är för att jag är rädd att det jag filmat ska hamna i något sånt här jag inte lägger ut mina videos på t.e.x youtube. Jag gissar på att samtliga upphovsrättsinnehavare inte har blivit tillfrågade. Personligen så hade jag inte sagt ja inte till någon, jag vill ha mina klipp unika och ska dom klippas ihop ska det vara av mig eller någon jag känner, inte av någon okänd. (om sedan någon skickar filen vidare när dom fått den av mig är en annan femma) Men snyggt klippt och oftast bra matchat med musiken... Quote
Recommended Posts