Jump to content

Ny film

LRRP

Recommended Posts

Läste i dagens VF, som sin tur verkade ha hämtat info från AB att Kjell Sundvall skall gör en actionfilm i militärmiljö, centrerat runt Gripen. Manuset är skrivet av den tilltänkta huvudrollsinnehavaren: Stefan Sauk. Titeln går nu under namnet "Hotet". Sauk skall spela en sk Flygvapen agent......

hmmm.

Ja ja, bara det blir några schyssta flygscener så.

Men kan den misslyckas om Jas är med? ;)

ARGHL!!!! GRIPEN!!! DEN HETER GRIPEN!!!! Man går väl inte runt och snacka om AJ, AJS och grejer??? :sneaky2

Jag ber så hemskt mkt om ursäkt om jag på nåt sett gjort dig ledsen eller sårat dig!

Ärligt talat... spelar det så stor roll? Alla här inne vet nog vad det är jag menar även om jag skriver Gripen, Jas, JAS 39 eller 39:an. Men om du är rädd att folk inte ska förstå så ändrar jag väl...

--------------------

No hard fellings. Ok? :)

Men kan den misslyckas om Jas är med? ;)

ARGHL!!!! GRIPEN!!! DEN HETER GRIPEN!!!! Man går väl inte runt och snacka om AJ, AJS och grejer??? :sneaky2

Jag ber så hemskt mkt om ursäkt om jag på nåt sett gjort dig ledsen eller sårat dig!

Ärligt talat... spelar det så stor roll? Alla här inne vet nog vad det är jag menar även om jag skriver Gripen, Jas, JAS 39 eller 39:an. Men om du är rädd att folk inte ska förstå så ändrar jag väl...

--------------------

No hard fellings. Ok? :)

Nej, men media har gjort mig allergisk genom att alltid säga JAS, så jag får utbrott varje gång jag hör det. Jag är bara så less på att höra det.

Är sugen på att se en film med påhittat scenario då vi slåss mot norrmännen eller finnarna. Skulle vara intressant.

Har ingen gjort en sådan film inom 7 år så gör jag fan en själv.

jag e med.

*får jag ha huvudrollen?* ;)

Fast det man helst skulle vilja se är ju en seriös film om GIIA eller KXII! :D

I hollywood stil, fast med svenska flaggor. ;)

Javisst och med Bruce Willis som GAII...

:):D :D

Det vore ngt...

Eller Will Smith som  K XII

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...