Sprak Posted July 10, 2006 Report Posted July 10, 2006 Välkommen till forumet Redflip. Kan inte annat än hålla med. Blandade känslor inför inrycket börjar tillta nu när det snart gäller Quote
simon Posted July 10, 2006 Report Posted July 10, 2006 Ångesten är oerhört stark just nu. Har börjat inse vad det egentligen kommer innebära för mig och mitt sociala liv.... :P Men kom ihåg, ånger och ångest är inte samma sak ;) Quote
Womack Posted July 10, 2006 Report Posted July 10, 2006 ny på forumet Jag rycker in till Lifkompaniet som bandvagnsförare...spänningen stiger, 4 veckor kvar Välkommen till forumet! Vi ses på lif =) Quote
RedFLip Posted July 10, 2006 Report Posted July 10, 2006 ny på forumet Jag rycker in till Lifkompaniet som bandvagnsförare...spänningen stiger, 4 veckor kvar Välkommen till forumet! Vi ses på lif =) Tackar..klart vi ses har iofs inset att min kondition är SKIT, men orkar inte bry mig till 100% just nu..Får ta skiten som kommer, hehe. Hoppas förövrigt att jag är bandvagnsförare än då jag ej fått lappen där man skulle kryssa i att man har körkort. Så jag har ringt P4:a, fy fan om jag itne blir det Quote
periksson Posted July 21, 2006 Report Posted July 21, 2006 Tja. jag ska också in på p4. som spanings Gruppchef. ha de gott gubbs Quote
simon Posted July 21, 2006 Report Posted July 21, 2006 Såja, då var biljetterna bokade! Någon mer som åker tåget från Göteborg C kl. 10:02? Känns overkligt. Dagen man väntat på i nästan 2 år är snart bara en vecka borta.... Quote
RedFLip Posted July 22, 2006 Report Posted July 22, 2006 biljetter? =/ Vi har en buss ifrån trollhättan som kör oss dit, hoppas iaf man får plats på den Quote
SofiaV Posted July 23, 2006 Report Posted July 23, 2006 biljetter? =/Vi har en buss ifrån trollhättan som kör oss dit, hoppas iaf man får plats på den Jag tycker det borde gå en från Uddevalla också men det har jag inte hört nåt om. Det gick ju en härifrån vid infohelgen... Nu är det förresten bara 15 dagar kvar. Time flies. Quote
simon Posted July 23, 2006 Report Posted July 23, 2006 Hej SofiaV, är också inskriven som GC700 på Wartofta! Ses där! Quote
RedFLip Posted July 24, 2006 Report Posted July 24, 2006 biljetter? =/ Vi har en buss ifrån trollhättan som kör oss dit, hoppas iaf man får plats på den Jag tycker det borde gå en från Uddevalla också men det har jag inte hört nåt om. Det gick ju en härifrån vid infohelgen... Nu är det förresten bara 15 dagar kvar. Time flies. jodå..enligt mina papper ska det gå en från Järnvägsstationen i Uddevalla 08:00 som i sin tur är framme 10:20, bra lång tur iaf Quote
simon Posted July 24, 2006 Report Posted July 24, 2006 (edited) Klaga inte, mitt tåg lämnar Halmstad 0802 och är uppe i Skövde 1122.... :P Edited July 24, 2006 by simon Quote
Sprak Posted July 24, 2006 Report Posted July 24, 2006 Tar kungens buss som går 08:40 från gbg hela vägen till P4. Ingen annan som planerar att åka med deras bussar eller? Quote
SofiaV Posted July 24, 2006 Report Posted July 24, 2006 biljetter? =/ Vi har en buss ifrån trollhättan som kör oss dit, hoppas iaf man får plats på den Jag tycker det borde gå en från Uddevalla också men det har jag inte hört nåt om. Det gick ju en härifrån vid infohelgen... Nu är det förresten bara 15 dagar kvar. Time flies. jodå..enligt mina papper ska det gå en från Järnvägsstationen i Uddevalla 08:00 som i sin tur är framme 10:20, bra lång tur iaf Vadå för papper? När fick du dem? Några såna har jag inte sett... Quote
Sprak Posted July 24, 2006 Report Posted July 24, 2006 Vadå för papper? När fick du dem? Några såna har jag inte sett... Jag fick iaf en gråcamo folder med massa papper i från bland annat Mj Ottoson(tror han heter så kommer inte ihåg riktigt) och på ett av dom papprerna stog det massa olika busstider från olika orter som P4 tydligen har fixat åt oss. Quote
simon Posted July 25, 2006 Report Posted July 25, 2006 (edited) Japps, sånt brev har jag med fått och jag förstår fortfarande inte varför de väljer att låta en buss gå från Falkenberg istället för från Halmstad. Edited July 25, 2006 by simon Quote
Mech.Inf Posted July 25, 2006 Author Report Posted July 25, 2006 Klaga inte, mitt tåg lämnar Halmstad 0802 och är uppe i Skövde 1122.... :P Mitt tåg går också 0802 fast från Göteborg Kanske lite väl mycket tidspessimist. Men jag får väl irra runt i Skövde och bekanta mig med staden under tiden. Quote
Guest DLD Posted July 25, 2006 Report Posted July 25, 2006 Ny på forumet, sicken flax att jag hitta hit... känns som jag har noll koll på det mesta Jag vet iaf var jag ska in, nämligen på lif som kanonvagnsskytt... Quote
RedFLip Posted July 26, 2006 Report Posted July 26, 2006 Ny på forumet, sicken flax att jag hitta hit... känns som jag har noll koll på det mesta Jag vet iaf var jag ska in, nämligen på lif som kanonvagnsskytt... Gött med en till lifare..Jag ska in som bandvagnsförare Ses där! Quote
Womack Posted July 31, 2006 Report Posted July 31, 2006 Nyss hemkommen från Bulgarien. Träffade en hel del där nere som man kunde snacka lumpen med ;) 7 dagar kvar.. sen sitter man på bussen från Jönköping påväg! Man funderar en hel del såhär precis innan det är dags. Quote
RedFLip Posted August 1, 2006 Report Posted August 1, 2006 Gött..polare ryckte in på T2 idag, snart min tur att rycka in...hoppas vi får det roligt i Lif alla vi som nu ska in där Quote
SofiaV Posted August 1, 2006 Report Posted August 1, 2006 Börjar bli lite nervös nu. Nån som har bra tips på vad man ska ha med sig när man rycker in? Quote
Visper Posted August 1, 2006 Report Posted August 1, 2006 Börjar bli lite nervös nu. Nån som har bra tips på vad man ska ha med sig när man rycker in? Borde stå i era papper, men hygienartiklar alltid bra, egna gympa skor blev vi rekomenderade (snabba blå är inte så sköna alltid). Bekväma civila kläder kan vara bra ifall man känner sig behöva komma ur grönkläderna lite efter kvälltjänst.. Kan nog vara bra att ha med lite pengar eftersom ni antagligen kommer ha mycket kvälltjänst och eventuell kasernförbud så ni hinner inte in till stan för att köpa något ni kan vara sugna på, men det finns soldathemmet och matsalen som säljer lite ifall ni hinner slinka iväg.. En laddad mobil, hjälpte en del under mitt inryck att bli av med lite stress genom att ringa hem. Mp3 spelare! Glömde jag själv och blev klok i efterhand, underbart att kunna stänga av om världen lite, självklart olika från person till person. Och självklart id-handligar och inryck papper annars blir det krångel i vakten ;) Blir erat inryck som mitt kommer ni knappt ha fritid till något den första veckan alt de första två veckorna, men även om det är för någon minut så kan det hjälpa. Ps. Några här som rycker in på Bev? Isåfall. nåde er ifall ni kommer försent för att byta av oss våran sista vecka Quote
Mech.Inf Posted August 1, 2006 Author Report Posted August 1, 2006 Nyss hemkommen från Bulgarien. Träffade en hel del där nere som man kunde snacka lumpen med ;) 7 dagar kvar.. sen sitter man på bussen från Jönköping påväg! Man funderar en hel del såhär precis innan det är dags. Perfekt uppvärmning inför lumpen Womack Själv så får man ta ett lite kalasande till helgen. Det lär dröja tills nästa gång. Quote
Sprak Posted August 2, 2006 Report Posted August 2, 2006 Läste i papprerna vi fick att man skulle ta med sig " * ID kort * Körkort osv" Måste man ha med sig ett vanligt leg/pass eller funkar Körkortet fint som ID också? Skulle va gött o veta så man slipper problem i vakten. 4 dar kvar / ses Quote
simon Posted August 2, 2006 Report Posted August 2, 2006 (edited) Sådär, frisyren är klippt och iPoden inköpt och fulltankad (nåja). Jag är redo! Wartofta, here I come! Edited August 2, 2006 by simon Quote
Sprak Posted August 2, 2006 Report Posted August 2, 2006 gött med poden simon.. 30 gb eller? Själv är kameran inköpt i veckan och poden laddad med lite ny skön musik. Får bli en sista wakeboard trip innan inrycket så man blir lagom mör till på måndagen. Väl mött i Skövde gott folk Quote
MatsN Posted August 2, 2006 Report Posted August 2, 2006 Dåååså..! har inte varit här sen typ infohelgen.. 5 dar kvar. :P Nåra från Gbg eller dyl, som e på o festa nu i helgen då de kan bli knapert när man ligger inne..? Ha det" Quote
Womack Posted August 2, 2006 Report Posted August 2, 2006 @ Svensk.M. Finns ingen bättre uppladdning än billig öl ;) Tänkte ta med min kamera till lumpen också. Osis bara att den gick sönder i Bulgarien.. Displayen är helt spräckt :( Mp3:n har jag laddat dock! Körkortet borde väl funka som ID? Det gör det ju i alla andra situationer inom landets gränser. Quote
Visper Posted August 2, 2006 Report Posted August 2, 2006 Läste i papprerna vi fick att man skulle ta med sig " * ID kort * Körkort osv" Måste man ha med sig ett vanligt leg/pass eller funkar Körkortet fint som ID också? Skulle va gött o veta så man slipper problem i vakten. 4 dar kvar / ses Ska räcka med Körkort, det står nog bara så för alla inte har körkort. Quote
Recommended Posts