Jump to content

Kim Jong Il bortslarvad

Bolle

Recommended Posts

Hittade en bild på tåget:

Tåget

"Efterlyses/Saknas

Despotisk diktator, senast sedd i sitt tåg. Skulle resa till Kina.

Tåget är av äldre typ med gröna vagnar och röda "stripes" på fronten.

Riklig belöning för tips som hjälper att återbörda den sakande utlovad"

:Malaj:

Att han försvunnit tror jag inte på, Är säkert en klassisk avledningsmanöver. Vad som däremot tål att funderas på är vems bakdel han är på väg till för att slicka. Finns alltid någon som kan tänka sig använda kim för sina egna syften. Tex: Byta nordkoreansk kärnvapenteknologi/material mot styrsystem för missiler. Tvivlar inte en sekund på att det förr eller senare smäller på den koreanska halvön eller i närheten.

Sam Fisher - Splinter Cell: Dictator Abduction :Malaj:

Vi kan ju alltid hoppas att hans kompisar i moderskeppet beamat upp honom, så har vi en galen kommunist diktator mindre att oroa oss för.. Undrar när dom tänkt beama upp Lars Ohly?

Seriöst, jag tror inte att det är något speciellt mer än att sydkoreas, japans och USAs spioner tappat bort honom och råkade göra lite väl stor sak av det när de skulle skylla ifrån sig...

Men jag håller tummarna för att de kört på någon kinesisk älg (de kallas pandor va?) och spårat ur..

ohhh ohhh..! SPECTER har rekryterat honom!! Jag ringer Bond..

Alla teorier enligt www.Aftonbladet.se..

(obs det sista var ett skämt, aftonbladet har nog bättre sak för sig, Aftonbladet med dagens nyhet!)

På förrådet i Pyonyang:

Vpl :-Öhmm..har liksom blivit av med några grejer grejer, skulle vilja ha ut nya.

Förrådsman: - Jaha och vad är det som saknas?

Vpl:- Två magasin, ett par yllestrumpor, ett pansartåg med vår ärade ledare och en känga.

På förrådet i Pyonyang:

Vpl :-Öhmm..har liksom blivit av med några grejer grejer, skulle vilja ha ut nya.

Förrådsman: - Jaha och vad är det som saknas?

Vpl:- Två magasin, ett par yllestrumpor, ett pansartåg med vår ärade ledare och en känga.

Förrådsman: -Har du fyllt i en AFSE-blankett? :P

Hittade en bild på tåget:

Tåget

:Malaj:

Vilket fjantigt tåg.. hör jag pansartåg tänker jag mer på armour-train002.jpg

eller

03803.jpg

:D

oj.. förstår nu att bilden kanske inte var det riktiga pansartåget, utan ironi... jeje.. Hoppas hans tåg ser ut som någon av mina bilder :)

Äh, "Kimme-mannen", som jag kallar honom, är hemma hos mig och softar ett tag. Han ville ta det lungt, koppla av, dra ett par bärs, snacka lite om några nya sköna lifestyle-projekt han har på gång och lira lite golf bara. Han hade missat att det är kallt som fan i Sverige, så vi fick ta ett par serier bowling istället. Blev ganska packade igår, men han hämtade sig snabbt efter en pyttipanna, bärs och en nubbe. Skön lirare! Djävligt go' mot ungarna. Vi skall ut och partajja lite imorgon kväll. Jag har lajnat upp några sköna brudar jag känner som tycker han är hel-soft och sen blir det väl en liten bar-runda och lite clubbing. Någon som skall med?

Sisu, my man! Kimmemannen blev total-happy när jag briefade om att du hänger på! Han har inte glömt mäklarbrickan vi petade i oss på The Chrome Bar i Sydney förra februari när de där fräscha slinkorna från Hagström & Qviberg gick loss på bardisken med wasabi över hela filén liksom. Å sen när Strohrommen kom in.... Ja djävlar, det var tajders de! Kimmemannen hälsar att han har fortfarande ärrvävnad i fontanellen efter den där Pan-Galactic Gargleblastern du bjöd på. Fattar inte hur han fick i sig en hel blomvas, men han KAN partta ganska hårt och ändå göra en 71-runda dan efter... Liiite odistinkt i backswingen, men annars märks det inget.

Han har några ganska schyssta set från Dolce & Gabbana med sig hem från Taiwan-trippen. Jag tror att den där slickade skjortan med lotus-tryck är i din size, så PM:a mig så skall jag se till att han har den pressad tills imorgon. Vi skickar en limmo som plockar upp dig vid 20-bläcket utanför Grafenberg Isotop & Gasform! Chill! :camo:

Jag har läst om när Kim Il Sung provade på golf för första gången;

tydligen slog han 11 st hole-in-one på första rundan.

Skapligt talangfull kille! :Malaj:

För att citera Martin Ljung's Harrisburg-monolog:

-"Det är så osannolikt, så det har nästan inte hänt."

(Har googlat men hitta inget. Var tydligen en TT-nyhet...)

- - - - -

Hett tips nästa gång du är på fyllan; Surfa iväg till

Nordkoreanska Vänskapsförbundets sida och bli för all framtid

övertygad om att verkligheten alltid överträffar dikten...

Officiella Sidan för Nordkorea!

Några minnesvärda höjdare:

* Skapligt påhittade "medaljer" under Soveneirs / Flags and Badges.

* Skänk ett ton gössel...

* Exportmöjligheter: De erbjuder utbildning i massgymnastik.

* Kolla antalet boktitlar per författare i "e-library".

:lol:

Team America kan andas ut För nu har CIA fått igång GPSen till Kims buttplug och ser att han är och dricker te i kina. Jag hörde ett rykte om att de ska samarbeta och göra en Kinesisk / Nordkoreansk Gay army. Den enda skillnaden är att ingen får äta under tiden och slutstriden mot det reguljära förbandet kommer ske med skarp ammunition.

Vinnaren får mat och en varmdusch.....

Jag som hoppades på att Kim skulle dyka upp någonstans i ett dike i dalarna med surströmmings andedräckt och kräfthatt på skallen.. Det är vad jag kallar RIKTIGA nyheter!

Får säga att Nord Koreas hemsida var schysst, klart minnesvärd.

Musik och film delen, klart besökvärd bara den!

Och alla de fiiina propaganda bilderna över besök av nordkoreanska vänskapsföreningen....

3 av 5 små röda stjärnor i fiction...:Malaj:

Edit grisfingrar + 2 åring

Jag har läst om när Kim Il Sung provade på golf för första gången;

tydligen slog han 11 st hole-in-one på första rundan.

Pyongyang media say North Korean leader Kim Jong-Il enjoys golf, having shot multiple holes-in-one during his first try at the game. He reportedly aced five holes and finished 38 under par on the golf course. The "Great Leader" routinely shoots three or four holes-in-one per round, the government-controlled media reported.

Länk

Ingen dålig golfare, 38 under par. Han skulle kunna tjäna ett par $ på PGA touren.

Found 'im. Var lite orolig där ett tag. Kan ju också konstatera att Ragulin är LÖGNARE av värsta slag, såtillvida han inte bor i södra Kina :P

DN

Nu verkar dom ju faktiskt ha lite delade meningar om var han är... enligt din länk. Jag är nog böjd tills att bildbevis framkommer, fullt och fast lita på Ragulin. Tyckte mig faktiskt höra ett "hole in wann" -tjut söderifrån nyligen.

Det intressanta med denna episod ligger inte i vad "den käre ledaren" gör i Kina utan vad som kommer att hända när han åker hem igen. Dem som kommer ihåg förra gången han åkte till Kina kommer kanske ihåg att han blev nästan mördad. Det var en stor explosion vid vid järnvägen bara timmar efter att hans pansartåg åkt förbi. Det finns nog stor risk att det finns fraktioner i landet som bara väntar på att en möjlighet att ta makten från Kim Jong Il.

Men Kim Jong Il fortsätter väl och löser sina problem med trafikolyckor. Trots att det knappt syns några bilar på gatorna i Pyongyang så har bra många toppfunktionärer inom partiet råktat ut för bilolyckor. Kim Jong IL har nog tagit lärdom av hans far gamlle vän kamrat Stalin.

/Z

OT.

Det var Tage Danielsson... annars var det rätt... :P

Aj, aj, aj! Det var inte meningen att visa hur gammal och senil jag blivit.

Rätt ska va rätt Fanjunkarn!

* Går och ställer mej i skamvrån. *

:banghead:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...