Vakten_F4 Posted November 21, 2005 Report Posted November 21, 2005 (edited) Med anledning av en tråd där en av livets största tråkigheter diskuteras så undrar jag om det finns möjlighet att införa en smiley som gör honnör men ger lite mer intryck av vördnad, respekt och värdighet än den fånleende som finns i nuläget? EDIT: Alltså denna jag menar. Om jag hade haft tillräcklig färdighet och konstnärlig förmåga att få alla pixlar att rätta in sig så skulle jag göra det själv, men i nuläget gör dom inte som jag vill. Så om någon känner sig utvald så skapa och skicka till BlåGul för BOA. Edited November 21, 2005 by Vakten_F4 Quote
Fogelström Posted February 24, 2006 Report Posted February 24, 2006 På allmän begäran: http://ourworld.cs.com/foggemock/salute.gif.webp Synd att själva handen är så ful, bara, det ser ju inte ut som en riktig honnör. Lyckades inte få det snyggt så jag lät det vara. Det går ganska lätt att fixa till den så att han ser ledsen ut också, tar c:a 2 sek från min bild (2 pixlar som ska läggas dit). Med ett RIKTIGT bildbehandlingsprogram kan man säkert göra det vita genomskinligt och lägga till en ljusblå tår också, eller så, men jag har bara Paint och orkar inte dra ner något program bara för en smiley på 20*10 pixlar. Quote
Troppchefen Posted February 25, 2006 Report Posted February 25, 2006 Okej då. Jag får väl också göra en Den där ser ju riktigt bra ut! Om jag ska vara ärlig så trodde jag att den ursprungliga smilien kliade sig i huvudet fast på lite annat sätt än det var väl bristen på huvudbonad som fick mig att tro nåt annat än honnör. I detta tidevarv av baskerhysteri skulle nog fler än jag se fram emot en smilie med flygmössa eller FV skärmmössa M/30 Quote
yber Posted February 25, 2006 Report Posted February 25, 2006 Å ja som trodde att formade handen som en pistol och sköt sig själv i huvudet... Quote
Kanna Posted February 25, 2006 Report Posted February 25, 2006 Är väl pucknia på den här men jag gjorde den och använde den i Afganistantråden vill jag minnas. Quote
simon Posted February 26, 2006 Report Posted February 26, 2006 Okej då. Jag får väl också göra en @BlåGul Inför gärna den här som standard, mycket bra jobb! Quote
Kn Glock Posted March 1, 2006 Report Posted March 1, 2006 Han pillar väl ut vax ur örat ÖB säger ÖRA Quote
DBH Posted May 7, 2006 Report Posted May 7, 2006 Okej då. Jag får väl också göra en @BlåGul Inför gärna den här som standard, mycket bra jobb! Jag hittar den inte... :( Quote
MikaelD Posted May 7, 2006 Report Posted May 7, 2006 Okej då. Jag får väl också göra en Jag tycker denna är riktigt snygg. Quote
Recommended Posts