Jump to content

Recommended Posts

Posted

Fan va gött.. Har haft lite problem med ryggen när jag böjt mig och till slut så gjorde det ont när jag reste mig.. Tänkte att jag kan inte rycka in i det tillståndet så jag gick och träffade farbror kiropraktor... Han berättade efter att ha knäckt och böjt att jag hade 4 sneda ryggkotor, snedt bäcken som vredfram höger sida och gjorde höger ben typ 4 cm kortare än vänster, en hoptryckt nacke, spända axlar som drog in mot bröstet och gjorde bredden mellan axlarna kortare, spända sätesmuskler samt ett grovt fall av musarm... Fy fan... Kanske skall börja stretcha nu :D

• Replies 221
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted (edited)

Jaha....nu är det inte långt kvar till inryck. Är det nån som vet om det rycker in några tjejer?

Edited by Cheeky
Posted

Hehe.. Det var gött som fan att dra ut...

Jag har inte sett några själv men jag har hört rykten om att 3-4 st rycker in på våran tross.

Posted

Nej inte direkt. Vi måste få utbildning på kallt väder efetrsom vi rycker in när det är vinter + den sedvanliga excercisen + utblidning på allmänt fältliv och all skit så det kommer nog dröja några dagar innan dom vågar låta oss ta ett steg ut i lådan :D

Men efter allt det så kan vi börja frysa. :/

Posted

Fyfan va dålig form man kommer vara i :-S Helt sjukt, jobbat som fan hela hösten knappt orkat med nån träning, haft körtelfeber + lite annat skoj. och inte att förglömma alla dessa öl som har förtärts :/

Detta kommer sannerligen bli ett äventyr :D

Posted (edited)

Och självklart så måste man supa sig full helgen innan...

Jävla otur, men det går an, månaden är man pigg o kry som ett nötskal.. eller nått

//Patron

Edit: STAVA!!!

Edited by Patron
Posted
Och självklart så måste man supa sig full helgen innan...

Jävla otur, men det går an, månaden är man pigg o kry som ett nötskal.. eller nått

//Patron

Edit: STAVA!!!

måste skryta med hur bra jag är som la supandet denna helg så slipper man det nästa :bash:

(får det att låta som ett måste :P )

btw. hittils har jag bara varit nervös men efter ha sett jarhead, bara taggad :camo::banghead:

Posted

vafan denna helg va ju oxå drag i.. måste ju passa på, antar jag, men söndagen blir vila och sen enda fram tills klockan 14 på måndag, så det är ju säkert över 60 timmars återhämntning. =)

Är iaf uppe i min 3 tjej jag tat hemm denna vecka... måste bli ett bra farväl till alla :banghead:

Måste ta och se Jarhead

//Patron

Posted

Haha! Jag la också supandet denna helgen! Det blir nog bäst så.. Om mankommer dit bakfull kanske man sänder fel signaler :banghead:

Men fan jag vill också se Jarhead!

Posted

jag ska vara ärlig, jag såg aldrig klar jarhead...så jag vill också se den..laddade ner den....men det var dålig kvalitet, och den film är värd att se på bio lr dvd..

Posted

Okej.. Skall motstå frestelsen att tanka den då och istället släpa mig in till stan och se den :P Fan asså är det ingen från Göteborg som rycker in med oss? En så stor stad och jag ahr inte hört ett knyst härifrån.. Antingen så är jag ensam eller så är folket här jävligt lömska :lol:

Posted

haha..vad är då oddsen för att två killar från eksjö..lite jävla stad ismåland kommer in på samma..såg en kille från min gamla skola på öppethus dagen :baskerFN:

Posted (edited)

Wevt!!

Vilket tågfan ska du med? jag tar 08:20 från sthlm så jag kan göra berghaus lite sällskap där borta :P

//Patron

Edit: Btw ta min msn, finns i min profile

Edited by Patron
Posted
haha jag börjar undra om stockholmarna bangar på kvarn, inte hört nått härifrån heller

//Patron

Enligt ryktet så är det ett helt gäng stockholmare som rycker in...samma rykte säger att det i fortsättningen kommer att gå en abbonnerad buss mellan Kvarn och Stockholm för hemtransport vid helgerna

För övrigt träffar jag er v604...

Posted

Låter intressant med en direkt buss, kanske spar en del tid =)

Antagligen inte så många som känner till soldf innan inryck, om man gämför med det stora hela.

//Patron

Posted
Är det någon som vet vad styrke, kondition, syn och tjänstbarhetskraven är för att bli skyttesoldat?

Vad sägs som att maila PV istället?

Posted
faaan... hoppas dom släpper på mig på P4:s buss till göteborg :P

Hehe...Enligt ryktet (ja, jag vet att det är många rykten nu, men när det gäller Försvarsmakten så är i princip allt rykten fram tills dess att man har bevis) så kommer P4 och Malmen köra visst samarbete med resor hem så att ni kommer att dela bussar....men återigen, tro inte på något förens ni har bevis...