Obbelix Posted August 9, 2005 Report Posted August 9, 2005 Är det någon i detta avlånga land som vet om det går att få tag på A4 pärmar med cammouflage mönster på ?? edit: måste ju vara ett måste för alla möpar....
Nordman Posted August 10, 2005 Report Posted August 10, 2005 Är det någon i detta avlånga land som vet om det går att få tag på A4 pärmar med cammouflage mönster på ?? edit: måste ju vara ett måste för alla möpar.... <{POST_SNAPBACK}> Klipp och klistra. Du behöver 4 kluttar lim och dator med skrivare och en pärm. Spara bakgrunden som finns här på forumet. Eller hitta valfri bild på Google. Skriv ut den och klistra fast den på pärmen. Låt torka. Sedan är det bara att stoppa i nya coola dokument i den.
Rickard N Posted August 10, 2005 Report Posted August 10, 2005 Alternativt, plocka fram din konstnärliga ådra och skaffa tre eller fyra färgburkar. Alternativ2, ha ingen konstnärlig ådra och skaffa även en rulle masktejp (alt2 har större sannolikhet att bli bra, möjligen i kombination med alt1)
Obbelix Posted August 10, 2005 Author Report Posted August 10, 2005 Tack för svaren ! Får väl bli att leta upp en bild och printa ut, eller ta kameran och plåta lite m90 tyg och skriva ut de me. Men de optimala hemmabygget måste ju vara att få tag på en gammal risig/kaserad m90 och klippa lite tyg och klistra...
Dahlberg Posted August 10, 2005 Report Posted August 10, 2005 Eller så köper du några meter M/90-tyg på http://www.billingedalen.se/, med bredden 150 cm och kostar 100 kr/m2, att häfta fast på pärmen... Så slipper du klippa sönder kläder... Osså ser det nog riktigt combat ut med en tyg-pärm... Du kan ju sy på lite märken och flaggor och så också.. Att fota ett tyg för att sedan skriva ut och sätta på pärmen kommer nog inte se så bra ut... Suddigt och färgerna blir nog mupp...
sleget Posted August 10, 2005 Report Posted August 10, 2005 Jag har alltid velat ha påslakan och örngott i m90.... Är jag sjuk?
marcuzt Posted August 11, 2005 Report Posted August 11, 2005 Blir nog att köpa lite m90 tyg när lönen kommer för att modda allt möjligt hemma
Rickard N Posted August 11, 2005 Report Posted August 11, 2005 Jag har alltid velat ha påslakan och örngott i m90....Är jag sjuk? <{POST_SNAPBACK}> Ja, men å andra sidan hänger du ju här så det kanske redan är svar på frågan
Obbelix Posted August 11, 2005 Author Report Posted August 11, 2005 Hmmm. påslakan och örngott.... Är ju ett måste ! hehe. här ska beställas tyg.
Tigern Posted August 19, 2005 Report Posted August 19, 2005 Jag har en A4-pärm i camouflage i från SAAB Barracuda. Hör med dom, kanske har dom nån till övers eller om man kan köp.
marcuzt Posted August 20, 2005 Report Posted August 20, 2005 Underrubriken var ju just var man kunde köpa det inte hur man kunde tillverka det
Obbelix Posted August 22, 2005 Author Report Posted August 22, 2005 Billingedalen hade inget kvar och visste inte när dom skulle få in igen.
Warrant Posted August 23, 2005 Report Posted August 23, 2005 Ett tag kunde man kopa sa' na parmar pa HvSS, i markan men det var for nagra ar sedan. Kolla med dem.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.