Hotel Charlie One Posted February 25, 2005 Report Posted February 25, 2005 (edited) Tjejen som hade hand om http://medaljateljen.com/ har lämnat över befälet till en kollega och jag har precis fått min beställning därifrån. Rätt tid, rätt plats och till rätt pris. Jag är MYCKET nöjd och vill varmt rekommendera henne därmed. (Om BG finner detta vara otillbörlig annonsering så må de avlägsna denna post. Men glöm inte var ni läste detta först...) //HC1 Edited February 25, 2005 by Hotel Charlie One Quote
CybTex Posted February 26, 2005 Report Posted February 26, 2005 Hej HC1 Skulle du vilja lägga ut bilder på fram och baksidan av monteringen, hade varit intressant att se så man kan jämföra monteringar och se var man kan få den snyggaste monteringen till det bästa priset. Är det någon som fått monterat av Edmunds får ni gärna också lägga ut bilder och skriva priset. Var kan man få monterat förutom på dessa två ställen? Mvh // CybTex Quote
Lt P Posted February 26, 2005 Report Posted February 26, 2005 Tja, vill man montera släpspännen själv så kan man ju gå till en annan firma, men jag vill inte göra reklam så tänk efter ett par sekunder nu Quote
CybTex Posted February 26, 2005 Report Posted February 26, 2005 Jo tack, ordförande RH har nämnt att det skall gå ett få tag på t.ex. fästen hos en annan firma , så om han ville/hade möjligheten att PMa mig lite mer info skulle jag bli mycket lycklig // CybTex Quote
Ing Posted February 26, 2005 Report Posted February 26, 2005 Passar, (om det inte redan finns ett antal trådar i ämnet) bättre i mtrlplatsen. *flytta* Quote
fu johansson Posted March 4, 2007 Report Posted March 4, 2007 nån som vet var man kan få tag i medaljer från lumpen....... Quote
The Swede Posted March 4, 2007 Report Posted March 4, 2007 nån som vet var man kan få tag i medaljer från lumpen....... Vad är det för medaljer du tänker på? Har du tappat dom du fick eller fick du aldrig ut några? Testat att kontakta ditt gamla förband och frågat? Quote
fu johansson Posted March 4, 2007 Report Posted March 4, 2007 nån som vet var man kan få tag i medaljer från lumpen....... Vad är det för medaljer du tänker på? Har du tappat dom du fick eller fick du aldrig ut några? Testat att kontakta ditt gamla förband och frågat? jag har förlorat dom under en flytt.. där jag gjorde lumpen är regementet nedlagt..skytte medalj o nån till kommer inte ihåg vad den heter Quote
The Swede Posted March 4, 2007 Report Posted March 4, 2007 Testa Tradera Det ligger diverse skyttemedaljer etc ute i stort sett hela tiden. Quote
fu johansson Posted March 4, 2007 Report Posted March 4, 2007 Testa TraderaDet ligger diverse skyttemedaljer etc ute i stort sett hela tiden. ok tack för hjälpen Quote
Recommended Posts