Jump to content

Saddams kusiner

Solon

Recommended Posts

Posted

Fan va arg jag blir om detta stämmer!

När det gäller amerikanska 16 åringar som döms för dödstraff i USA så är det inget snack om att ge dem asyl i sverige pga det. Men när det gäller dödstraff för saddam och hans medbrottslingar då pratas det om att straffa dem utanför iraq för att de ska slippa undan dödstraff.

Regeringen har sakt att de kan tänka sig att ta emot saddam endast om FN ber om det.

Posted

vi kan juh lura hit dom för att sedan lämna ut dom till Usa så dom dör dödens död!

och kanske få lite stålar för det kan juh regeringen behöva.

Posted

nu var det ju detta med kusiner och mellanöstern.

rätta mig nu om jag har fel men allt som inte är ditt syskon, eller dina föräldrar, är din kusin.

i arabvärlden, och tydligen i andra länder runt medelhavet, har man inget behov av att förklara, hur fan man är släkt.

det är bara vi dumma nordbor som delar in släkten i sysslingar, bryllingar och fan och hans moster.

fö används ju självklart benämningar på på dina föräldrars syskon.

fast då som engelskans uncle och aunt.

varför förklara vem sida de är släkt på är man släkt så fattar man väl vem man pratar om?

varför förklarar jag nu detta?

jo för att när vi hör kusin, så er vi framför oss de odrägliga ungarna, som alltid fick mer julklappar än oss andra, vid släktens fanny och alexander liknade jular.

vi ser inte någon som kan ligga långt ut i släkten, att de är närmare släkt med george w bush än saddam själv.

detta är fö fullt fyskiskt möjligt, eftersom dumme george inte tror på darwins läror.

och edens lustgård enl all forskning, skulle ha blomstrat strax norr om basra.

sug på den alla amerikaner, som vägrar låta era barn lära sig evulotionsläran.

adam och eva var irakier :wub:

innan vi börjar skrika oss hesa, över att saddams kusiner vill flytta till hammarkullen, rinkeby eller rosengård, kanske vi skulle be någon kolla upp släktbanden lite bättre.

att vi absolut inte skall vara en plats där krigsförbrytare, skall få politisk asyl i står väl helt klart.

och om de nu får detta så finns det nog flera trevliga kurder/shiamuslimer/kuwaitsier,

som kommer ägna mycket fritid åt att hälsa på de tre generalerna.

Posted
Och edens lustgård enl all forskning, skulle ha blomstrat strax norr om basra.

sug på den alla amerikaner, som vägrar låta era barn lära sig evulotionsläran.

adam och eva var irakier :wub:

SHHHHHHHH för F&%!

Säg inte det högt, NSA vill ju int att det skall läcka ut!

Slut OT

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...