Jump to content

Recommended Posts

Posted

@BX

Bravo två noll.

Gränsen mot Syrien, där halva gänget torskade och Andy drack radioaktivt vatten.

//donSisu

:tveka:8-/

Posted

Blir det till att kasta bort RT90 a.k.a. Xerces-Yngve och gå över till WGS84/MGRS snart också då? :tveka:

Posted
Gå in på närmaste kartbutik och köp en Gröna Kartan. De har till och med M-nummer...

Vill du ha kartor med hemlig information på får du nog gå till ryska ambassaden. ;)

Om man bor i Mälardalen rekommenderar jag att man köper det paket av av grönsaksbladet i Tyvek som Skridskoseglarsällskapet tagit fram. Täcker hela området på ett fåtal blad med tryck på båda sidorna. Materialet är riv- och fuktbeständigt.

Posted
@BX

Bravo två noll.

Gränsen mot Syrien, där halva gänget torskade och Andy drack radioaktivt vatten.

//donSisu

:baskerFN::camo:

...Chris Ryan drack radioaktivt vatten - i övrigt stämmer det. ;)

Posted
Gå in på närmaste kartbutik och köp en Gröna Kartan. De har till och med M-nummer...

Vill du ha kartor med hemlig information på får du nog gå till ryska ambassaden.  ;)

Om man bor i Mälardalen rekommenderar jag att man köper det paket av av grönsaksbladet i Tyvek som Skridskoseglarsällskapet tagit fram. Täcker hela området på ett fåtal blad med tryck på båda sidorna. Materialet är riv- och fuktbeständigt.

Om inte en rulle Tyvek kostat 3600kr så skulle jag omedelbart börjat producera särtryck av detta material...