Jump to content

Recommended Posts

Har ju hört talas om "legenden" med bajsbassängen...

Är bajsbassängen en del av utbildningen till amfibie? Vore ju skönt att undvika... men är det så får man väl bara ta på sig simfötterna ;)

Det har later lustigt, vad ar det for skrona?

Har du inte sett "blod, Svett och bajs"? (tror jag den heter KJ dokumentär från tidigt nitto tal, tror det är 90-92? nånting) Där filmar dom den såkallade "bajsgropen". Men innehållet va tydligen hemligt enligt dom där. Men enligt killarna där så sas det att det va föregående årgång Kustjägare som hällde sina latriner i den gropen. Ja, sen kröp dom igenom den... såg mindre trevligt ut :D

Min lilla veckopeng angående bada i fekalier:

Hyfsat obra om man inte vill ha soldater smittade med campylobakt - och då mina herrar blir det SKITKUL.

slutsats - en sjujäkla skröna! Men den verkar ju fungera...

Det skönaste av allt är att ÅTERIGEN uttalar sig folk som inte har den blekaste aning om vad fan dom snackar om! Jag blir så jävla trött!!!!

Hehe, låter som om du fick ta 2 vändor i bajsbassängen ;) (om den nu finns)

• Forumsledning

mmm mystiken tätnar.. oooooiiiiiiiiiiiooooooooooooooooooeeeeeeeeee.... eller ja ..typ

Iallafall..

så i min värld + flera andras här inne så är det som sagt bara de som vet vad som finns om det finns osv SOM VET vad som finns och OM det finns... och jag tycker vi låter det vara så.

Mycket enkelt och förstårligt agree ?!

Ni kan fortsätta spekulera och sprida rykten för er själva.

snipp snapp

låst

/ Kimster

Mystisk BlåGul

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...