Dodge Posted April 15, 2004 Report Share Posted April 15, 2004 Har ju hört talas om "legenden" med bajsbassängen...Är bajsbassängen en del av utbildningen till amfibie? Vore ju skönt att undvika... men är det så får man väl bara ta på sig simfötterna ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlåGul -1 9x19 Posted April 15, 2004 BlåGul -1 Report Share Posted April 15, 2004 Glöm bort det, och sov gott inatt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torak Posted April 15, 2004 Report Share Posted April 15, 2004 Det har later lustigt, vad ar det for skrona? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzerfaust Posted April 15, 2004 Report Share Posted April 15, 2004 Det har later lustigt, vad ar det for skrona? Har du inte sett "blod, Svett och bajs"? (tror jag den heter KJ dokumentär från tidigt nitto tal, tror det är 90-92? nånting) Där filmar dom den såkallade "bajsgropen". Men innehållet va tydligen hemligt enligt dom där. Men enligt killarna där så sas det att det va föregående årgång Kustjägare som hällde sina latriner i den gropen. Ja, sen kröp dom igenom den... såg mindre trevligt ut Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted April 15, 2004 Forumsledning Report Share Posted April 15, 2004 This thread has just been awarded the yellowcard-award / BlåGul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noname Posted April 15, 2004 Report Share Posted April 15, 2004 This thread has just been awarded the yellowcard-award / BlåGul How come, boss? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Frippe Posted April 15, 2004 Report Share Posted April 15, 2004 Kanske inte ska veta allt om sin lumpartid... ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
panzerkampfwagen Posted April 15, 2004 Report Share Posted April 15, 2004 Jo, det är såhär att ute på AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!!! SLUTA! SLÅ MIG INTE! SNÄLLA, SLUTA! JAG SKA INTE SÄGA NÅGOT!!! Kimster---> <---Pzkfw Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maiden Posted April 16, 2004 Report Share Posted April 16, 2004 Finns det nån anledning till att simma i skit? hmm låter ju lite kul dock Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klinken Posted April 16, 2004 Report Share Posted April 16, 2004 Vissa saker behöver man inte veta förrens man ställs inför dom ! Fridens liljor / Fk Klinken Link to comment Share on other sites More sharing options...
oz Posted April 16, 2004 Report Share Posted April 16, 2004 Finns det nån anledning till att simma i skit? hmm låter ju lite kul dock Ja, rentav 'skitkul'? Ho ho ho ha ha ha Link to comment Share on other sites More sharing options...
panzerkampfwagen Posted April 16, 2004 Report Share Posted April 16, 2004 Finns det nån anledning till att simma i skit? hmm låter ju lite kul dock Har hört att det ska vara bra för huden. Öppnar porer och så. ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
KaffeKalle Posted April 16, 2004 Report Share Posted April 16, 2004 ...Och i samma sekund du står framför "Gropen" så har du inte tid att tveka. Yalla Yalla Yalla!!! ("Tarzanbanan" är väl såvitt jag förstått näst intill försvunnen, det är (väl) bara enstaka hinder kvar som "minnen"?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razvedka Posted April 16, 2004 Report Share Posted April 16, 2004 Min lilla veckopeng angående bada i fekalier: Hyfsat obra om man inte vill ha soldater smittade med campylobakt - och då mina herrar blir det SKITKUL. slutsats - en sjujäkla skröna! Men den verkar ju fungera... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord Posted April 16, 2004 Report Share Posted April 16, 2004 Öh?? Bada i bajs!..vad exakt ska det vara bra för? Och alla stränga regler om fälthygien verkar ju vara bortkastat i såfall! Nej du du kommer inte att få simma i bajs! /Lord Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nestor Posted April 16, 2004 Report Share Posted April 16, 2004 Ignorance is bless ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klinken Posted April 16, 2004 Report Share Posted April 16, 2004 Det skönaste av allt är att ÅTERIGEN uttalar sig folk som inte har den blekaste aning om vad fan dom snackar om! Jag blir så jävla trött!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maiden Posted April 16, 2004 Report Share Posted April 16, 2004 Det skönaste av allt är att ÅTERIGEN uttalar sig folk som inte har den blekaste aning om vad fan dom snackar om! Jag blir så jävla trött!!!! Hehe, låter som om du fick ta 2 vändor i bajsbassängen ;) (om den nu finns) Link to comment Share on other sites More sharing options...
KaffeKalle Posted April 16, 2004 Report Share Posted April 16, 2004 Fk Klinken: Allt är bara en stor maskirovka. Säkert alla lösnäsor som vill skapa osäkerhet och ryktesspridning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KaffeKalle Posted April 16, 2004 Report Share Posted April 16, 2004 (om den nu finns) Oroa dig inte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maiden Posted April 16, 2004 Report Share Posted April 16, 2004 Oroa dig inte. Ingen fara, tänkte inte göra om värnplikten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted April 16, 2004 Forumsledning Report Share Posted April 16, 2004 mmm mystiken tätnar.. oooooiiiiiiiiiiiooooooooooooooooooeeeeeeeeee.... eller ja ..typ Iallafall.. så i min värld + flera andras här inne så är det som sagt bara de som vet vad som finns om det finns osv SOM VET vad som finns och OM det finns... och jag tycker vi låter det vara så. Mycket enkelt och förstårligt agree ?! Ni kan fortsätta spekulera och sprida rykten för er själva. snipp snapp låst / Kimster Mystisk BlåGul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts