Jump to content

Recommended Posts

Posted

God middag grabbar, hoppas att ni har haft en fin helg.

Jo de var så här, jag ska iväg upp å på i grövelsjön om ett par veckor i snöbivack en helg (privat) och undrar om nån vet var man kan köpa fm nya eller gamla snödräkt?

Spankssam för svar.

Posted (edited)

Den gamla hittar du på Billingedalens hund och vapen (har hemsida) eller på bbfab.se. Jag har inte sett om det går att köpa den nya. /Gusten :banana

Edited by Gusten
Posted

Torde annars även att gå att få tag på civila varianter (för jakt) på närmsta sport/jakt/vapen -butik...

Posted

@Gusten

Ja den gamla finns ju på öb också, förmodligen billigare, så de får väll bli den om jag inte lägger på ett kol nu.

@Ibsen

Hittar bara en tysk fläckig dräkt på militaryshops websida. var det den du menade?

Eller ja, åker nog förbi hemma hos Mikegamma :=o

Posted
God middag grabbar, hoppas att ni har haft en fin helg.

Jo de var så här, jag ska iväg upp å på i grövelsjön om ett par veckor i snöbivack en helg (privat) och undrar om nån vet var man kan köpa fm nya eller gamla snödräkt?

Spankssam för svar.

Om du inte redan varit där så är mitt tips att kolla snöläget så att "ni inte står där", temperaturen är väl just nu inte heller speciellt gynsam för snöka/snöhydda (quinchie).

/Ulf