The Swede Posted February 11, 2004 Report Posted February 11, 2004 http://www.aftonbladet.se/vss/kvinna/story...,431816,00.html The Swede
Vysotskij Posted February 11, 2004 Report Posted February 11, 2004 Jag är för. Det är på tiden. Hänvisar till mina inlägg här.
mace Posted February 11, 2004 Report Posted February 11, 2004 Gud hör bön! Nu är det snart bara melodifestivalen kvar som hatobjekt inom löjliga tävlingar.
Froddan Posted February 11, 2004 Report Posted February 11, 2004 Lite trist. Fröken Sverige var ju en riktig klassiker.
panzerkampfwagen Posted February 11, 2004 Report Posted February 11, 2004 Kanske läge att ersättas med "Fröken SoldF.com"?
jed Posted February 12, 2004 Report Posted February 12, 2004 Nu är det snart bara melodifestivalen kvar som hatobjekt inom löjliga tävlingar. Hehe, glöm att den läggs ner Tyvärr... Jag tycker att den har överlevt sig själv med minst 20 år.
Erik_G Posted February 12, 2004 Report Posted February 12, 2004 Tycker det TV-visas för lite av tävlingar som verkligen betyder något, som tex Leopard VM och Canadian Artillery Trophy (hålls den tävlingen fortfarande förresten?). Jänkarna skulle kanske kunna hålla schyssta referat från NTC.. Yeah, Anderson hasn´t been too good this year, he was bought over by the 16th cav, but has spent the most time on the sidelines.. Well, now the 2nd batalion is charging again. They are using their powerplay to the most advantage.. they pass the 1200 yard line and they are close to make the final score.. what now! the opfor has one trick left in the book, they call for artillery on their own position. The judges are discussing this thorougly now.. let´s look at the replay....well, the judges are studying the FM-103781-23424, lets hear from our sponsors..... Fröken sverige.. bah..
jed Posted February 12, 2004 Report Posted February 12, 2004 Erik: du har min röst som inköpsansvarig på tv istället för veklingarna som jobbar där nu Edit: Stavar som en full kråka...
A2Keltainen Posted February 12, 2004 Report Posted February 12, 2004 Kanske läge att ersättas med "Fröken SoldF.com"? Jag trodde att LYNX redan vunnit den tävlingen i.o.m. det här inlägget: http://forum.SoldF.com/in...?showtopic=8173 :P ;)
mace Posted February 12, 2004 Report Posted February 12, 2004 Erik_G som programchef för SVT! Frågan är hur du skulle göra med program som Packat & klart, Kulturnytt, Robinson eller varför inte Sommartorpet. Skulle vara kul att höra dina förslag om dessa små bottennapp i TV-utbudet.
jed Posted February 12, 2004 Report Posted February 12, 2004 Packad och glad tycker jag skulle få vara kvar, fast i lite annorlund tappning... Forumets medlemmar skulle få betald semester på en massa intressanta militärhistoriska platser runt om i världen.
WinterMute Posted February 12, 2004 Report Posted February 12, 2004 Frågan är hur du skulle göra med program som Packat & klart, Kulturnytt, Robinson eller varför inte Sommartorpet. Hmmm... Nya sommartorpet: Ernst Kirschsteiger inreder och dekorerar en bunker. // WM
Ibsen Posted February 13, 2004 Report Posted February 13, 2004 Robinson: Ett gäng militärer blir nedsläppta av en helikopter på en sida av en ö, ett antal soldater blir avsläppta från ubåt/jagare/Stridsbåt 90 på andra sidan. Mål:Bygg ett fungerande läger. Eliminera motståndarna så fort som möjligt. Gör en eller två pakter också så det bli lite intrig. Eller också kastar vi bara in en eller tre tjejer i de olika lagen, så blir det sexköp också. Fantaastiskt, eller hur?
Fu Carlsson Posted February 13, 2004 Report Posted February 13, 2004 Bra idé med lite mer MÖP anpassade program på TV. Vad sägs om tilar som.. Sommartorpet - SIB på loftet, Kulturnytt - Det rätta stuket, Packat & Klart - Bakom fiendens linjer och Robinson - Jägarkul på kala kobben :P
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.