Daniel_Westbom Posted November 27, 2003 Report Posted November 27, 2003 Söker information om ROP, specifikt om inriktningen Underrättelseofficer Armén. Quote
darkstar Posted November 27, 2003 Report Posted November 27, 2003 Tittat här? http://www.undsakc.mil.se/ Quote
Daniel_Westbom Posted November 27, 2003 Author Report Posted November 27, 2003 Jo, alla officiella länkar/hemsidor är undersökta.. Söker mer personlig information.. Men jag kanske skulle ha specificerat mig lite i min första fråga.. Tack ändå.. Quote
Forumsledning Kimster Posted November 27, 2003 Forumsledning Report Posted November 27, 2003 jag vet inte men det känns lite konstigt att fråga om "underättelse" tjänst/verksamhet här. Vad är det du är ute efter? ..jag kan garantera att här finns folk som vet en del, men inte tänker berätta för det har ingen annan med att göra, om du förstår vad jag menar. Quote
darkstar Posted November 28, 2003 Report Posted November 28, 2003 Jo, alla officiella länkar/hemsidor är undersökta.. Söker mer personlig information.. Men jag kanske skulle ha specificerat mig lite i min första fråga.. Tack ändå.. Ledsen om jag nedvärderade dig... Hur som helst har jag en kompis som läser där nu. Jag har sett utbildningsplanen o.s.v. men jag kan inte komma ihåg nåt specifikt just nu. Hur som helst funderar jag själv på att söka dit. Quote
Daniel_Westbom Posted November 28, 2003 Author Report Posted November 28, 2003 Ledsen om jag nedvärderade dig... Ska mer till än så för att jag ska ta illa upp. ;) Jag är ute efter att få höra hur personer som gått ROP uppfattade utbildningen. Gärna då folk som gått delar av utbildningen på FM UndsäkC. UndsäkC:s kurskatalog ligger på nätet. Det är intressant läsning. Själv anser jag inte att det är speciellt konstigt att fråga om det, men det är väl olika för olika personer. Dessutom får man inget svar alls om man inte frågar.. Quote
106 Posted November 28, 2003 Report Posted November 28, 2003 Hur som helst har jag en kompis som läser där nu. Jag har sett utbildningsplanen o.s.v. men jag kan inte komma ihåg nåt specifikt just nu. Vilket truppslag? Tidigare var det ju bara FV och kavalleriet (+I22) som skickade ROPare dit. Quote
Recommended Posts