BunkerBuster Posted October 17, 2003 Report Posted October 17, 2003 De flesta befälen på K3 har jackan på bilden Dom finns att köpa på Skövdes garnisions Shop... Det skulle förvåna mig mycket, då inte ens TAIGA säljer till den enskilde, även om man så är hur anställd som helst - men jag kan vara felinformerad, vilket oxå skulle förvåna mig! Eftersom jag har ett Recon och min flickvän har FJS 02, så har jag haft lite mer tid att kika på dem... Flickvännen är alltså befäl på K3? Quote
Sir Vival Posted October 17, 2003 Report Posted October 17, 2003 De flesta befälen på K3 har jackan på bilden Dom finns att köpa på Skövdes garnisions Shop... Det skulle förvåna mig mycket, då inte ens TAIGA säljer till den enskilde, även om man så är hur anställd som helst - men jag kan vara felinformerad, vilket oxå skulle förvåna mig! Eftersom jag har ett Recon och min flickvän har FJS 02, så har jag haft lite mer tid att kika på dem... Flickvännen är alltså befäl på K3? Det är en slutsats man skulle kunna dra, men så är det inte. Quote
bravebat Posted October 17, 2003 Report Posted October 17, 2003 De flesta befälen på K3 har jackan på bilden Dom finns att köpa på Skövdes garnisions Shop... Det skulle förvåna mig mycket, då inte ens TAIGA säljer till den enskilde, även om man så är hur anställd som helst - men jag kan vara felinformerad, vilket oxå skulle förvåna mig! Eftersom jag har ett Recon och min flickvän har FJS 02, så har jag haft lite mer tid att kika på dem... Flickvännen är alltså befäl på K3? Det är en slutsats man skulle kunna dra, men så är det inte. Hemlige Arne har talat!!! Quote
BunkerBuster Posted October 17, 2003 Report Posted October 17, 2003 Det är en slutsats man skulle kunna dra, men så är det inte. Tack för ett glasklart och givande svar Quote
beaver_sthlm Posted April 15, 2010 Report Posted April 15, 2010 Bumpar upp en 7 år gammal tråd. Vet någon vilka som tillverkar A-dykjackan? Quote
Recommended Posts