2Sharp Posted August 16, 2003 Report Posted August 16, 2003 Någon av de prickskytts intresserade medlemmarna som vet något om denna prickskytt? (Chuck Mawhinney) Jag är lite nyfiken... Tack Quote
Fu Kjellberg Posted August 16, 2003 Report Posted August 16, 2003 Snipers paradise Longrange Aerotechnews En kniv för 2Sharp. Här är några länkar. Quote
Fk.Mandrake Posted August 18, 2003 Report Posted August 18, 2003 Vilken kniv är iofs inte för 2Sharp????? ;) Quote
Gotcha Posted August 18, 2003 Report Posted August 18, 2003 Vilken kniv är iofs inte för 2Sharp????? ;) Hehe, helt sant iofs...men visst är den SEXIG..!!! Quote
2Sharp Posted August 18, 2003 Author Report Posted August 18, 2003 Vilken kniv är iofs inte för 2Sharp????? ;) ..en Mora 2000 Tack för det Kjellberg, just kniven var den första anledningen att jag noterade namnet, råkade på honom på knivmässan och blev lite nyfiken. Kniven är helt ok (Hey, det är en Strider...), men jag gillar verkligen inte all text, jag vill ha så lite text som möjligt, helst "steril" Quote
Fk.Mandrake Posted August 18, 2003 Report Posted August 18, 2003 Jupp, den är bra sexig. Riktigt vass skulle man kunna säga! ;) Hmmm.......2Sharp, uttalas din grad Löjtnant Knivfåne eller är det knivfåne Löjtnants grad? Quote
2Sharp Posted August 18, 2003 Author Report Posted August 18, 2003 Hmmm.......2Sharp, uttalas din grad Löjtnant Knivfåne eller är det knivfåne Löjtnants grad? Lt Knivfåne låter väl vettigast? eller kanske inte... Quote
Recommended Posts