rila Posted November 19, 2005 Report Posted November 19, 2005 Båda är rätt. Lillsport syr bara upp dem när de får in en beställning och en sådan får de in rätt sällan. Senaste vändan verkar hur som helst sytts upp med ett mörkgrönt skinn på handflatesidan. Varför vet jag inte men det tidigare vita är väl det skumma valet. /rila Quote
Vakten_F4 Posted November 21, 2005 Report Posted November 21, 2005 Även om de inte är pilothandskar kan jag rekommendera Hatch Streetguard, 395:- hos militaryshop. Smidiga, kompatibla med småfippel, svala och snittskydd, dock ej på ovansidan. Jag använder dom både på övningar och på jobbet och är helnöjd. Quote
comander Posted November 22, 2005 Report Posted November 22, 2005 Gräver upp gammal tråd igen. Vilken av dessa är Flyghandske m/80: Båda kallas för "Lillsport Flygförarhandske Sommar". Kanske båda är Flyghandske m/80. Varför finns det i så fall två olika? Är det någon mer skillnad mellan dem än färgen på skinnet? Är en av dem nyare modell och en äldre? Vilken är vilken i så fall? Jobbiga frågor. M nummret på dom som är underst är M7331-731000-4. Kanske kan hjälpa nån Quote
MrGreger Posted November 24, 2005 Report Posted November 24, 2005 www.d-gear.se är svenskt o säljer bl.a. handskar från både blackhawk och hatch Quote
gislemark Posted November 24, 2005 Report Posted November 24, 2005 (edited) Denna sida säljer rätt så sjusta hanskar till BRA priser!!!!!!!!!! TT Skyddsprodukter De har även lite annat smått o gott Edit: Korvfingrar Edited November 24, 2005 by gislemark Quote
Recommended Posts