Fraggel Posted July 10, 2003 Report Posted July 10, 2003 Bilder i massor från Grubbnäsudden Farb2003 Weekendwarrior Galleiet Fu Lundin Quote
Ing Posted July 11, 2003 Report Posted July 11, 2003 Inte för att vara taskig, men varför tar man så många kort på varje sak, såsom när någon apterar ett brytkryss? Ska du göra en instruktionsbok? Nu är jag inte helt nykter, men jag hittar inte några bilder på saker som går sönder.. är de censurerade? Förra årets Farb: http://medlem.spray.se/pjfj10/farb/bilder/ Inte lika snygg sida, men det smäller lite. Får ju ta kort på finalen också, eller hade du slut på batteri då? :P Quote
facit Posted July 11, 2003 Report Posted July 11, 2003 Ing det var jäkligt bra bilder! Har inte hunnit titta på dina bilder fraggel gonatt Quote
Forumsledning henke Posted July 11, 2003 Forumsledning Report Posted July 11, 2003 Ing det var ju OTROLIGT bra bilder! Så sitter jag här och skall tillhandahålla informationssidorna med mina gamla pappersfoton från 1996 på minor(inscannade 1997)...och så säger ni inte till.... Jag vill genast använda bilderna på minorna på SoldF.com, PLZ! OBS Gäller givetvis vissa av Fraggels bilder med om det går för sig . Quote
jed Posted July 13, 2003 Report Posted July 13, 2003 Det finns mer bilder (på weekendwarrior), men pga en diskkrash på server uslingen så är de inte upplagda riktigt än... De ska dock upp, och det finns en del bra bilder på effekten av sprängningarna (och filmer =) Quote
Fraggel Posted July 13, 2003 Author Report Posted July 13, 2003 Inte för att vara taskig, men varför tar man så många kort på varje sak, såsom när någon apterar ett brytkryss?Ska du göra en instruktionsbok? Njae, det är ju så att man kör digitalt och har 300 bilders lagringskapacitet. Och slö som man är så är det enklare att kasta upp HELA arkivet i galleriet och sedan i Galler adminiterfacet rotera gömma och tabort oönskade bilder istället för att sitta och granska alla bilder lokalt. Tack godegud för bredband. Nej igen instruktionsbok direkt bara kanske en lite data hörna om minor och mineringar... Inget annat Quote
Foxtrot Lima Posted July 13, 2003 Report Posted July 13, 2003 (edited) Schysst att det finns med en del bilder på oss från KB-plutom på Ingbat. B) Det är vi med röda namnbrickor. Men till mitt förtret kom jag inte med på ett enda foto tydligen...och jag som är linslus. Buhääää! Hehe... PS. Det är min plutonchef som förevisar TA 9 på bild 26. DS. Hälsningar, korpral Foxtrot Lima Edited July 13, 2003 by Foxtrot Lima Quote
Fraggel Posted July 13, 2003 Author Report Posted July 13, 2003 Schysst att det finns med en del bilder på oss från KB-plutom på Ingbat. B) Det är vi med röda namnbrickor. Men till mitt förtret kom jag inte med på ett enda foto tydligen...och jag som är linslus. Buhääää! Hehe... Hmm det kan vara så att du finns med på några av de andra bilderna som inte hunnt in till oss ännu! Vad du med och tittade på Vägbanken så är chanserna goda att du finns med... //Stewe Quote
Foxtrot Lima Posted July 13, 2003 Report Posted July 13, 2003 Hehe... Det är lugnt. Blir betydligt mer upphetsad av att se på sprängresultaten, än att se bilder på mig själv. Har du inga bilder på själva explosionerna? Vi har ett par killar på plutonen som tog riktigt bra bilder uppe i Lomben. En använde en systemkamera och den andra hade en digitalkamera. Snart får vi förhoppningsvis se resultaten också. Kanske bräcka "Ing"... ;) Hälsningar, korpral Foxtrot Lima Quote
Fredriksson Posted July 13, 2003 Report Posted July 13, 2003 Nu är det fler filmer och bilder upplagda... Quote
Knekt Posted July 13, 2003 Report Posted July 13, 2003 Bilder i massor från Grubbnäsudden Farb2003 Weekendwarrior Galleiet Fu Lundin Den där KP-bilen som syns på första bilden på spängkursen... den är i himlen nu! Korrekt laddvikt är av vikt Men vad har hänt med Ings sida? Kommer inte in! Quote
Fraggel Posted July 14, 2003 Author Report Posted July 14, 2003 Den där KP-bilen som syns på första bilden på spängkursen... den är i himlen nu! Korrekt laddvikt är av vikt Hmm bara en reflektion, fan vad ni skräpade ner... En massa papper överallt... Har du fler bilder??? //Lundin Quote
jed Posted July 14, 2003 Report Posted July 14, 2003 (edited) Har du inga bilder på själva explosionerna? Vi har ett par killar på plutonen som tog riktigt bra bilder uppe i Lomben. En använde en systemkamera och den andra hade en digitalkamera. Snart får vi förhoppningsvis se resultaten också. Kanske bräcka "Ing"... ;) Hälsningar, korpral Foxtrot Lima Godmorgon korpral Foxtrot Lima! Vi har massor med bilder på explosionerna, men som sagt, beroende på disk krash (eller rättare sagt kombination av taskig disk och kasst scsi kort) så har det blivit lite försent. Har fått tag på ett raid kort och ett par nya diskar, ska bara få tid att byta ut de... Vi lägger gärna upp era bilder sen om det är ok med er! Jag skickar dig ett pm med min mailadress... Hälsningar FK Jed (som tryckte på knappen på finalsmällen, 1040kg sprängmedel...) (Edit: stavfel) Edited July 14, 2003 by jed Quote
jed Posted July 14, 2003 Report Posted July 14, 2003 Den där KP-bilen som syns på första bilden på spängkursen... den är i himlen nu! Korrekt laddvikt är av vikt Mycket trevliga bilder på kp-bilen! (Korrekt laddvikt är väl att räkna ut som det ska vara och sen ta gånger 2?...) Ångrar att jag gick på lördagen, vi fick bara smälla av enstaka laddning bestående av ½sprängdegsgubbe + ringledning med totalt 3 gubbar... Ni verkar ha haft lite mer leksugna befäl Men Grubbnäsudden var trevligt, f-n vad vi pangade manligt på torsdagen! Quote
Livhusaren Posted July 14, 2003 Report Posted July 14, 2003 (edited) Fraggel får säga skysta bilder allså!! //Livhusaren Edited July 14, 2003 by Livhusaren Quote
Doyle Posted July 14, 2003 Report Posted July 14, 2003 Buuuhuuuhuu!! Ni har ju mördat KP-bilen!!! :P /Hälsningar, icke-korpral Doyle Quote
jed Posted July 15, 2003 Report Posted July 15, 2003 Ni har ju mördat KP-bilen!!! :P Ledsen att göra dig besviken, men den var död redan dagen innan när jag var där och sprängde lite Quote
Recommended Posts