Odeys Posted August 20, 2003 Report Posted August 20, 2003 VAD är det som är så väldigt roligt med den texten ;) ........(JAG vet det historiska om händelsen) Jag kan tyvärr inte förklara, men jag tycker sånt är kul -och ja jag skulle mycket väl kunna springa runt med en tröja som det stod WTC base jumpers eller dylikt på... Jag har väl en sjuk humor helt enkelt, det är så jag funkar. /O.
Panzerfaust Posted August 21, 2003 Report Posted August 21, 2003 Skönt att fler tycker som jag... kännde mig utmobbad ett tag :( Vad man skämtar om är ju upptill var och en, det kan vi inte göra så mycket åt, alla har förmdoligen sagt nåt dum eller försökt göra sig roliga på andras bekostnad någongång... men plötsligt gör man bort sig, då är det inte lika kul längre, men står man för det och ber om ursäkt på en gång istället för att dra nåt tjafs om att "skämtar inte du om det eller det? har inte du set den filmen som driver om det eller det?" då gör man vad jag kallar F E L. JAg har personligen hört skämt om mig eller saker som för mig varit ännuvärre, folk skämtat, och när man sagt att man tagit illa vid sig så har dom skyllt ifrånsig eller argumenterat emot... då... bör man få käfften igen limmad. obs! inget här alltså!!! uta IRL. så att inge tror att jag anklagar någon här
Atrax Posted August 21, 2003 Report Posted August 21, 2003 Tja, jag är verkligen helt avtrubbad till sådant, så mig gör det inte så mycket.. sen om jag själv skulle ha på mig det är en annan sak(svaret är nej )
Panzerfaust Posted August 21, 2003 Report Posted August 21, 2003 Tror inte speciell många skulle kunna tänka sig att bära nåt sånt där... kanske nåt så gammalt som titanic...sen har ju även nazister haft den där adolf hitler world tour tröjan... men dom är ju... ja. Har personligen alldrig sett nån tröja som varit stötande direkt... förutom wolrd tour tröjan, men den va inte speciellt osmaklig. Hadde varit värre om den riktade sig direkt till nazism och/eller utroting eller döden på annat sätt. Edit: moral pastorn wittman bör ju hålla käfften nu, men han kan inte... Om det fanns en tröja med churchill world tour eller likande så hadde det ju varit ok, sen att dom också med förde ond bråd död... skulle inte haft betydelse? därför bör ALLT som har med sånt förbjudas helt:)
Metz Posted August 21, 2003 Report Posted August 21, 2003 jag tycker nästan att det är lite väl osmakligt men den är ju ironiskt kul på nått sätt håller med om det här med tiden som min numera döde mormor alltid sa "tiden läker ALLA sår" men Titanic swim team *1912* inte kul Estonia swim team *1994* inte kul alls
Runningback Posted August 22, 2003 Report Posted August 22, 2003 Respektlöst att skämta om såna saker. Det spelar ingen roll om det var 91 år sedan eller om det var igår. Jag hade själv en släkting som faktiskt var med på Tictanic och som var en av de få som överlevde katastrofen. Har ett minne hemma från henne som varit med på fartyget. Det var en sak hon hade med sig på resan från Sverige och som var den enda ägodel hon lyckades rädda. Den påminner en varje gång man ser den om det som hände. Jag är glad över att jag slapp sätta mitt arsel i det 0:gradiga vattnet. Vad är det för grej då? som hon/du har från Titanic? Det är en liten spegel där ramen har kraftiga vattenskador. AHa, där ser man, Är den något av värde? eller kanske mer värd för dig, än för någon sammlare.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.