Jump to content

Hårtrimmer

SnowFlax

Recommended Posts

Var precis in på Clas Ohlson's webbshop och såg till min förtvivlan att alla hårtrimmers utgått ur sortimentet så nu vill jag ha tips om var jag kan få tag på en bra hårtrimmer. Helst ska butiken finnas i Luleå med omnejd, men det går även bra att köpa från en webbutik.

Vad är det för märken/modell som rekommenderas?

Såg på www.SoldF.com att Moser ska vara bra. Några andra tips?

Priset får max vara 700:-

Tack på förhand!

• Forumsledning

Den Clas Ohlson har haft för ca 120 kr är inte särkilt bra. Duger till skägget.

Många i Kosovo köpte uppladdningbara Philips på PX:et, de funkade bra. Priset i Sverige vet jag inte.

Teknikmagasinet har Moser.

Kolla på www.nordpost.se

Oster Animal Golden A5

"En maskin som används vid yrkesmässig klippning av smådjur och finklippning av ex hästben eller kodjuver"

Vi fick ovanstående klippare under GU och det var den enda som fungerade efter några månader.

Kolla på www.nordpost.se

Sidan stödjer inte din webbläsare.

Din webbläsare är: Netscape 5.0

Klicka här för den senaste versionen av Internet Explorer.

IDIOTER till webbmasters! :wub::-(:((

Snacka om diskriminering av oss *nix-användare! :angry:

Edit: Med hjälp av Opera och lite trixande kommer jag i alla fall åt sidan :)

Edit2: 1425.00 kr var lite väl i överkant när det gäller min budget, så det blir inte en "OSTER ANIMAL GOLDEN A5", men tack för ditt tips!

I egenskap av gammal synthare har jag burit ett antal frisyrer som kräver nästan daglig uppdatering medelse trimmer. Jag kan säga att ju billigare en trimmer är, ju mer värdelös är den. Ett tag köpte jag slit-och-släng från CO för 120 spänn stycket, men det tjänar man inget alls på. Lägg en 7-800 spänn på en bra Moser istället. Av alla märken jag provat är det bara mina två Moser-trimmrar som jag behållt.

I egenskap av gammal synthare har jag burit ett antal frisyrer som kräver nästan daglig uppdatering medelse trimmer. Jag kan säga att ju billigare en trimmer är, ju mer värdelös är den. Ett tag köpte jag slit-och-släng från CO för 120 spänn stycket, men det tjänar man inget alls på. Lägg en 7-800 spänn på en bra Moser istället. Av alla märken jag provat är det bara mina två Moser-trimmrar som jag behållt.

Okej.

Vilka av de som Teknikmagasinet har rekommenderar du?

(Eftersom min mor bor i Luleå och Teknmag finns där blir det med största sannolikhet Teknmag som blir min leverantör av hårtrimmer :angry:

Om nu Moser är så bra, varför har du köpt 2stycken???? :wub::angry::((:-(

På SIBA i halmstad kostade en Philips 89:-

Enl hemsidan går den billigaste på 236 kr, men det var ändå rätt så billigt.

Någon som vet kvalitén på denna (Philips HQC241)?

Vilka av de som Teknikmagasinet har rekommenderar du?

(Eftersom min mor bor i Luleå och Teknmag finns där blir det med största sannolikhet Teknmag som blir min leverantör av hårtrimmer :baskerPa:

Nr 1456 där, den laddbara Mosern... Vansinnigt bekväm maskin!

@Nifel : Jag hade en gammal, och så kom den sladdlösa ut? :baskerKav:

Själv har jag en Philishave som kostade 300:- och den klipper kanonbra allså

en riktig klippare är den :D så när det är övning blir det nästan ruggit

hur snygg man blir :baskerHV: :P :):blink:

Men det med uppladdnings bar är inte helt fel allså..

Hoppas du hittar en bra som klipper dig bra B)

//Livhusaren

Jag köpte en för 99:- på Clas Ohlson för över två år sen och den går bra fortfarande, men jag har mer än en gång funderat på en lämplig laddbar Moser eller Philips.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...