Jompaheld Posted February 13, 2020 Report Share Posted February 13, 2020 Tjena! Mönstrade igår och blev rätt nöjd med mina resultat och fick den befattningen som jag tänkt på allra mest nämligen Stridsbåtsförare på Berga. Som ni kanske vet så krävs det att man gör en utökad mönstring för att få en plats som stridsbåtsförare. Min handläggare bad mig att kolla på ett eventuellt andrahandsval ifall jag mot förmodan skulle kugga den utökade mönstringen. Jag har använt mig av Försvarets befattningsguide men allt som sägs där verkar otroligt tråkigt i mitt tycke. Mina frågor är som följer: 1. Är det någon som gjort eller har erfarenhet av den utökade mönstring för stridsbåtsförare? några tips? 2. Måste hitta ett eventuellt andrahandsval, mina resultat på mönstringen var tillräckligt att välja mer eller mindre vad som helst utom jägare. Tack på förhand /John Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts