Jump to content

Stockholm marathon

mimesis

Recommended Posts

Springa?

FRivilligt?

Utan att vare sig blivit beordrad eller jagad?

Vansinne, men lycka till iallafall!

(Naturligtvis grundar sig inställningen i ren avundsjuka. Om Bellum skulle försöka så skulle han garanterat dö!)

Vilka mer än jag  här på forumet kommer att springa Stockholm marathon?

Lycka till alla som skall flåsa runt i det som verkar bli en solig och varm dag.  :wub:

Jag skulle nog kunna springa ett maraton, men då skulle dom nog behöva dränka in mig i bensin och jaga mig med blåslampa. :D

Lycka till.

Vilka mer än jag  här på forumet kommer att springa Stockholm marathon?

Lycka till alla som skall flåsa runt i det som verkar bli en solig och varm dag.  :baskerHV:

Hur gick loppet för dig?

Jag kom in på en tid runt 3:35-3:45 (lite hemlig vill jag vara :winner: ). Jag är nöjd, även om jag hade hoppats på en tid strax under 3:30.

Vilka mer än jag  här på forumet kommer att springa Stockholm marathon?

Lycka till alla som skall flåsa runt i det som verkar bli en solig och varm dag.  :}

tyvärr, du kommer att bli ensam i år :D

nae, men springa är inget för mej, en rejär marsch vore något,

• 6 years later...

Jag bumpar för att få chans att skryta! Jag sprang idag mitt första marathon och kom i mål på 3:47. Riktigt nöjd med loppet i helhet. Det som kunde förbättras hade vart ett se till att seedas till en bättre startposition. Idag fick jag starta i det sista blocket av sex och ägna de första två milen med att spring om folk.

Nu ställs siktet om och det laddas inför Roslagsleden som ska vandras av mig och min bror om 10 dagar.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...