Jump to content

Kärleksnäste


Hyler

Recommended Posts

Paradise Hotel 2014.

 

De militäriska kunskaperna har kommit till nytta i kärleksnästet:

- Jag har försökt utnyttja vissa kunskaper från militären. Som analysering. [...] Gå in i huset och sprid amfibisk värdegrund.

Det kändes som att jag kunde ha sex utan att oroa mig för att få något (apropå kondom och testning).

Link to comment
Share on other sites

Jag forstog inte riktigt artikeln. Den var mycket kort. Finns det mer skrivet som jag inte kan/kunde se? Ocksa, fly fran Svenska Forsvarsmakten? Det verkar som om de forsokte fa det att lata som om han satt fast i Framlingslegionen i fem ar, istallet for att vara reserv anstalld i Svenska Armen.

Link to comment
Share on other sites

Jag forstog inte riktigt artikeln. Den var mycket kort. Finns det mer skrivet som jag inte kan/kunde se? Ocksa, fly fran Svenska Forsvarsmakten? Det verkar som om de forsokte fa det att lata som om han satt fast i Framlingslegionen i fem ar, istallet for att vara reserv anstalld i Svenska Armen.

bra samanfattning. de är ju inte så att utlandmissionerna borde vara en överaskning heller. flykt är de ju iof inte, då han kommer tillbaka till Sverige sen. men de känns lite som han sökte en anledning att säga upp kontraktet utan att framstå som allt för klen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...