ERI Posted November 5, 2004 Report Posted November 5, 2004 (edited) Någon som vet var man kan få tag i Dry Tech till en lte billigare penning? Hör av er! Jag har ingen lust att köpa en real portion för 69 kronor! Jag skulle var mycket tacksam mot dem som har lite mt och vill bli av med dem..... Om du scrollar ca tjugo inlägg bakåt, så får du lite info! /ERI Edited November 5, 2004 by ERI Quote
Guest Sidron Posted November 5, 2004 Report Posted November 5, 2004 Någon som vet var man kan få tag i Dry Tech till en lte billigare penning? Hör av er! Jag har ingen lust att köpa en real portion för 69 kronor! Jag skulle var mycket tacksam mot dem som har lite mt och vill bli av med dem..... Om du scrollar ca tjugo inlägg bakåt, så får du lite info! /ERI Jag undrar mer om någon enskild person har något som man kan få ta del av, eller om det finns någon billigare utförsäljning då alla andra ställen som säljer inte tilåter frakt till Sverige (XXL) eller är ruskigt dyra! Quote
Recommended Posts