Guest Jakob Posted July 24, 2012 Report Share Posted July 24, 2012 Hallå alla som läser Jag är ny blivande medlem i FVR Syd - Ungdom , och har två frågor angående kurser i region syd. Min första fråga är om det är någon större skillnad mellan Ronneby och Halmstad . Och min andra fråga är var kurserna i Halmstad äger rum, då jag förmodligen kommer göra kurserna där. Tack på förhand Link to comment Share on other sites More sharing options...
sillmackan Posted July 24, 2012 Report Share Posted July 24, 2012 Hej! Kul att du sökt dig till FVRS! För att svara på dina frågor kan jag säga som så här: Någon direkt skillnad på utbildningen är det inte. Det är visserligen lite skillnad på antalet ungdomar, det är fler i Ronneby, enligt min uppfattning. Tror att kurserna i Halmstad främst är på FMTS (gamla flottiljområdet), viss del av verksamheten förekommer nog också på Lv6-området om jag förstått det rätt. Bara att höra av dig om du har fler frågor. /sillmackan, ungdom i FVRS, F17 Ronneby Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.