Azan_Gb Posted May 2, 2003 Report Share Posted May 2, 2003 Hej Jag gör just nu ett projekt arbete om totalförsvaret i landskrona. Vet ni vart man kan hitta allmänn fakta om Brandkåren/polis? Behöver inte vara fakta om landskronas polis eller brandkår. Typ deras uppgifter.....historia om svenska brandkåren. Tackar och bockar för hjälpen Link to comment Share on other sites More sharing options...
heiho Posted May 2, 2003 Report Share Posted May 2, 2003 Hej Jag gör just nu ett projekt arbete om totalförsvaret i landskrona. Vet ni vart man kan hitta allmänn fakta om Brandkåren/polis? Behöver inte vara fakta om landskronas polis eller brandkår. Typ deras uppgifter.....historia om svenska brandkåren. Tackar och bockar för hjälpen T.ex. http://www.landskrona.se/kommun/raddn/index.htm eller www.polisen.se Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malaj Posted May 2, 2003 Report Share Posted May 2, 2003 Hej Jag gör just nu ett projekt arbete om totalförsvaret i landskrona. Vet ni vart man kan hitta allmänn fakta om Brandkåren/polis? Behöver inte vara fakta om landskronas polis eller brandkår. Typ deras uppgifter.....historia om svenska brandkåren. Tackar och bockar för hjälpen Jag hoppas du inte sitter fastnaglad vid monitorn. Eftersom både polisen tidigare var kommunal och brandkåren fortfarande är det, så får man släpa sig till bibilioteket och försöka hitta någon historik. Brukar alltid finnas. Sedan är det bara att ösa visdom direkt från källan. Glöm inte luftskyddet/civilförsvaret. Kan ge guldstjärna i bolen om inte din lärare ätit pölsa till lunch. Du må passe godt på att invitere dine kammerater til promotionsfesten. Vi mangler sagtens en lille en og en håndbajer. :basker: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.