Stefan F Posted May 4, 2011 Report Share Posted May 4, 2011 Som titeln säger: vad är ett rimligt pris för en sådan mellan en tumme och ett pekfinger? Begagnad självklart och lite sliten, "vintage". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
speculatores Posted May 4, 2011 Report Share Posted May 4, 2011 Som titeln säger: vad är ett rimligt pris för en sådan mellan en tumme och ett pekfinger? Begagnad självklart och lite sliten, "vintage". Några bilder och en kortare beskrivning. Hur gammal är den. Hur sliten är lite sliten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan F Posted May 4, 2011 Author Report Share Posted May 4, 2011 (edited) Jacka Knappen längst upp till höger (när man har den på sig) saknas, sliten i framför allt höger mudd. I övrigt faktiskt rätt fin. Ålder? Ingen aning faktiskt. Jag har haft den ett bra tag, efter att den köptes på Ö&B på Hedenhös tid. Surfade runt lite, och stötte på två annonser. Båda hade ett pris som var "lite" högre än det jag tänkt mig att sätta. OBS. Detta är INTE en säljannons. Jag vill bara få hjälp att inte sätta för lågt pris. Edited May 4, 2011 by Stefan F Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zip Posted May 4, 2011 Report Share Posted May 4, 2011 Skulle gärna vilja veta storleken, tror nämligen att du kan få ut ett bättre pris om den motsvara xl-xxl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan F Posted May 5, 2011 Author Report Share Posted May 5, 2011 Enda märkningen förutom "48" är "Oljon Skinnvaror Malung". Jag provade den nu precis, helt utsläppt i sidorna, och uppskattningsvis tror jag att någon upp till 80-85 kg kan ha den utan problem*. Så 48 motsvarar kanske M+. * Om man inte ska ha väldigt tjocka tröjor under. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zip Posted May 5, 2011 Report Share Posted May 5, 2011 Då utgår nog det "tunga gardet" själv hade jag nog inte betalat mer än en femhundring - men så är jag snål åxå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan F Posted May 6, 2011 Author Report Share Posted May 6, 2011 Tack. Hade först tänkt mig *mycket* lägre, men blev förvånad när jag såg nån som lagt ut en för 3.000:- Hamnar säkert kring det pris du nämnde. BG, för min del kan tråden tas bort. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan F Posted May 22, 2011 Author Report Share Posted May 22, 2011 Jackan är nu såld. Paketpris för den och en till skinnjacka blev 1300:-. Lägre än jag annonserat ut den för, men fortfarande acceptabelt. En vinn-vinn-affär som med mycket annat man säljer begagnat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts